Witamy ponownie :)

Jak się masz? :)

Member Login

Lost your password?

Registration is closed

Sorry, you are not allowed to register by yourself on this site!

You must either be invited by one of our team member or request an invitation by contacting us via contact page.

Note: If you are the admin and want to display the register form here, log in to your dashboard, and go to Settings > General and click "Anyone can register".

START > Karty graficzne > Zotac Geforce GTX580 AMP! – smoczy high-end wśród kart graficznych

Zotac Geforce GTX580 AMP! – smoczy high-end wśród kart graficznych

Zotac Geforce GTX580 AMP!Do tej pory na łamach BestPCInfo.pl prezentowane były testy kart graficznych ze średniej półki (Geforce GTX550 Ti) lub z wyższej średniej półki (Geforce GTX560, Radeon HD6950). Teraz przyszedł więc czas na coś z naprawdę górnej półki. W tym konkretnym przypadku mam na myśli topową jedno-rdzeniową kartę graficzną od nVidii czyli Geforce GTX580. Mało tego, mam tutaj na myśli jej fabrycznie podkręconą odmianę w postaci Zotac Geforce GTX580 AMP! Jak zatem w praktyce sprawuje się owa high-endowa karta graficzna? Przekonajmy się. Zapraszam zatem na test Zotac Geforce GTX580 AMP!

Zotac Geforce GTX580 AMP! – Pierwsze wrażenia

Karta Zotac Geforce GTX580 AMP! dostarczana jest w całkiem dużym (a na pewno w sporo większym niż w przypadku Zotac Geforce GTX560 AMP!) i solidnym opakowaniu z blistrem w miejscu gdzie możemy wstępnie zobaczyć z jaką to kartą mamy do czynienia. Co ciekawe poza samą kartą dostajemy tutaj również i kilka „gadżetów”:

  • sterowniki
  • instrukcję instalacji
  • grę Prince of Persia: The Forgotten Sands
  • dwa adaptery zasilania (2x molex -> PCI-E)
  • adaptery portów (jeden HDMI -> DP i jeden VGA -> DVI)

Zotac Geforce GTX580 AMP - Opakowanie

Zotac Geforce GTX580 AMP - Dodatkowe gadżetyKarta graficzna Zotac Geforce GTX580 AMP! jest umiarkowanie długa. Ma ona bowiem ok. 270 mm długości czyli nieco mniej niż Asus Radeon HD6950 DirectCU II 1 GB. Co zaś się tyczy jej design’u to wydaje się on wprawdzie dość klasyczny ale oczywiście może się podobać. Kolorystyka utrzymana jest bowiem w konwencji czarno-pomarańczowej (czarna obudowa coolera GPU, czarny wentylator, pomarańczowa naklejka i elementy napisów). Do jej poprawnej pracy wymagane są dwa dodatkowe złącza PCI-E z zasilacza (jednio typu 6-pin i jedno typu 8-pin) i dlatego też radzę już zawczasu się upewnić co do możliwości posiadanego zasilacza lub przygotować się „mentalnie” do zastosowania dołączonych adapterów zasilania. Na śledziu karty znajdziemy natomiast następujące dwa porty DVI oraz jeden HDMI.

Zotac Geforce GTX580 AMP - Długość kartyZotac Geforce GTX580 AMP - Widok ogólnyZotac Geforce GTX580 AMP - Widok ogólnyZotac Geforce GTX580 AMP - Widok ogólnyZotac Geforce GTX580 AMP - Widok ogólnyZotac Geforce GTX580 AMP - W pełnej krasieRdzeń karty Zotac Geforce GTX580 AMP! przynależy do rodziny GF110 i pracuje z częstotliwością rzędu 810 MHz (standardowa wersja ma taktowanie na poziomie 772 MHz) a 1,5 GB pamięci GDDR5 „tyka” z częstotliwością na poziomie 1025 MHz (standardowo jest to 1002 MHz). M.in. dzięki aplikacji GPU-Z 0.5.5 wiemy także, że rdzeń karty wykonany jest w technologii 40 nm a ponadto na jej „pokładzie” znajduje się 512 jednostek shader pracujących z częstotliwością 1620 MHz (standardowo jest to 1544 MHz) i 40 jednostek typu ROP. Mamy tutaj zatem już na przysłowiowe „dzień dobry” fabrycznie podkręconą kartę high-endową (wprawdzie niedużo ale jednak zawsze to jakieś fabryczne OC).

Zotac Geforce GTX580 AMP! @ GPU-Z

Zotac Geforce GTX580 AMP! – Platforma testowa i metodologia

Wszystkie testy wydajności wykonywane były w rozdzielczościach 1280 x 1024 oraz 1920 x 1080 w środowisku Windows 7 Home Premium 64-bit a zdecydowaną większość testów wspomagała aplikacja FRAPS (w wersji 3.2.6). Sterowniki użyte w niniejszym teście to Geforce 280.62 WHQL (UWAGA! W poprzednich testach używane były sterowniki 275.33 WHQL). W przypadku każdej gry / każdego benchmarka ustawiane graficzne były możliwie najwyższe detale (aczkolwiek nie zawsze – szczegóły podane są przy każdym teście). Starałem się dobrać do testów tytuły / benchmarki charakterystyczne dla danego współczesnego środowiska (ale też nie ukrywam, że w przyszłości pojawią się nowe / dodatkowe tytuły). Są tutaj zatem shootery FPS, gry typu RPG, jedna stosunkowo przyjemna aczkolwiek trochę zwariowana “ścigałka” oraz pięć testów syntetycznych (Adreanaline Crysis 2 Benchmark Tool, Aliens vs Predator DX11, Lost Planet 2, S.T.A.L.K.E.R. CoP oraz Unigine Heaven 2.5). Wszystko to znajdowało się natomiast w obrębie następującej platformy testowej:

  • Procesor: Intel Core i5 760 @ 3,2 GHz
  • Płyta główna: MSI P55-GD85
  • Cooler CPU: Noctua NH-C14
  • Pamięć RAM: 2x 2GB, 1600 MHz, OCZ Reaper 1600 MHz
  • SSD/HDD: 2x HDD (WD 1 TB oraz Samsung 500GB)
  • Zasilacz: Antec HCP-850
  • Obudowa: Fractal Design Arc Midi Tower

Zotac Geforce GTX580 AMP - Platforma testowa

Aliens vs Predator DX11 Benchmark to prezentacja wydajności kart graficznych w najnowszej odsłonie shootera z Obcymi i Predatorami w rolach tytułowych. Prezentowane są tutaj po kolei trzy różne sceny a w każdej z nich głównymi bohaterami są oczywiście Obcy. Nie stosowałem tutaj żadnej dodatkowej konfiguracji z poziomu benchmarka, wszystkie ustawienia w kwestii jakości generowanej grafiki są zatem w oparciu o ustawienia domyślne (w teorii są to zatem ustawienia najwyższe / maksymalne).

TESTY w ROZDZIELCZOŚCI 1280 x 1024:

Zotac Geforce GTX580 AMP - Wydajność w AvP @ 1280 x 1024

TESTY w ROZDZIELCZOŚCI 1920 x 1080:

Zotac Geforce GTX580 AMP - Wydajność w AvP @ 1920 x 1080Aliens vs Predator nawet w full HD potrafimy obserwować z pełną płynnością. Owszem są czasem spadki poniżej 50 kl./s. jednak średnio mieliśmy tutaj ponad 70 kl./s.

Crysis Warhead to przedstawiciel futurystycznych shooterów FPS, którego mimo upływu lat po prostu nie może zabraknąć w takich testach. Jest to kontynuacja Crysisa, gry która przy maksymalnych detalach w swoim czasie stanowiła wyzwanie praktycznie dla każdej karty graficznej w rozdzielczości rzędu 1024 x 768. W tym przypadku studio Crytek postarało się po prostu o naprawdę porządny tytuł-benchmark na PC. O ile sama rozgrywka to kwestia indywidualna (w końcu nie każdemu może podobać się przemierzanie wyspy w roli futurystycznego Rambo) o tyle oprawa graficzna do dziś niemal nie ma sobie równych. Test wydajności wykonywany był w obrębie pierwszej mapy (Call Me Ishmael), na granicy lądu, morza i bogatej roślinności (wydaje mi się, że oddaje to charakter większości gry) przy wszystkich ustawieniach na “Entuzjasta” (ale rozmycie podczas ruchu wyłączone) oraz z AAx 2.

TESTY w ROZDZIELCZOŚCI 1280 x 1024:

Zotac Geforce GTX580 AMP - Wydajność w Crysis Warhead @ 1280 x 1024

TESTY w ROZDZIELCZOŚCI 1920 x 1080:

Zotac Geforce GTX580 AMP - Wydajność w Crysis Warhead @ 1920 x 1080Jak widać Crysis Warhead jest na Zotac Geforce GTX580 AMP! jak najbardziej grywalny nawet w rozdzielczości rzędu 1920 x 1080. Średnio ponad 50 FPS’ów wystarczy chyba każdemu wymagającemu graczowi.

Crysis 2 podobnie jak Crysis Warhead stał się pewnego rodzaju “wizytówką” studia Crytek. W przeciwieństwie jednak do Warhead’a tegoroczna super-produkcja w dniu premiery zasłynęła z wręcz przeciętnej oprawy graficznej oraz szeregu niedociągnięć, których co niektórzy woleli po prostu nie dostrzegać (szczegóły w recenzji). Dopiero od niedawna graczom PC “osłodzono” nieco żywot i wprowadzono oficjalny support dla DX11 oraz specjalną paczkę z lepszymi teksturami. W efekcie tego całego upgrade’u Crysis 2 w końcu przypomina grę, której oprawą wizualną współczesny gracz PC raczej nie wzgardzi. Co ciekawe wraz z tą częścią tego futurystycznego shootera FPS w sieci rozprzestrzenił się ciekawy program z wbudowanymi time-demami – Adreanaline Crysis 2 Benchmark Tool. Sprawdzając wydajność karty oczywiście nie omieszkałem sprawdzić jego “możliwości” zarówno w DX9 jak i w DX11. Poza nim wykonywane były jeszcze dwa testy w dwóch różnych lokacjach gry (Strażnicy Bram oraz Upadek Korporacji). W przypadku pełnej wersji gry zdecydowałem się na prezentację wydajności tylko w DX11 (w przypadku środowiska DX9 naprawdę mnóstwo serwisów udowodniło, że przeciętna karta graficzna poradzi sobie w nim bez problemu).

TESTY w ROZDZIELCZOŚCI 1280 x 1024:

Zotac Geforce GTX580 AMP - Wydajność w AC2BT @ 1280 x 1024

Zotac Geforce GTX580 AMP - Wydajność w Crysis 2 - Strażnicy Bram @ 1280 x 1024

Zotac Geforce GTX580 AMP - Wydajność w Crysis 2 - Upadek Korporacji @ 1280 x 1024

TESTY w ROZDZIELCZOŚCI 1920 x 1080:

Zotac Geforce GTX580 AMP - Wydajność w AC2BT @ 1920 x 1080

Zotac Geforce GTX580 AMP - Wydajność w Crysis 2 - Strażnicy Bram @ 1920 x 1080

Zotac Geforce GTX580 AMP - Wydajność w Crysis 2 - Upadek Korporacji @ 1920 x 1080Przyznam szczerze, że w Crysis 2 również możemy próbować pograć w rozdzielczości full HD. W jednej z testowych lokacji mieliśmy średnio ok. 40 a w innej ok. 55 kl./s. jednak można też zaobserwować spadki poniżej 40 FS’ów. Co bardziej „wrażliwym” użytkowników mogą takie spadki czasem przeszkadzać w rozgrywce.

Dragon Age 2 to kolejny przedstawiciel gatunku RPG. W zestawieniu gra ta znalazła się ze względu na niezła oprawę graficzną oraz obsługę zarówno DX9 jak i DX11. Z tego też względu (oraz ze względu na historię z niezbyt dobrą optymalizacją gry pod karty nVidii w trybie DX11) test przeprowadzany był w dwóch ustawieniach API (naturalnie przy maksymalnych detalach dla danego trybu). Miejscem testu był poziom nazwany Rozdarty Grzbiet. Jest to jedno z kilku miejsce grze, gdzie w przypadku trybu DX11 wymagana jest naprawdę porządna karta graficzna. Osoby chcące zgłębić “tajniki” rozgrywki w Dragon Age 2 zachęcam do zapoznania się z recenzją.

TESTY w ROZDZIELCZOŚCI 1280 x 1024:

Zotac Geforce GTX580 AMP - Wydajność w Dragon Age 2 @ 1280 x 1024

TESTY w ROZDZIELCZOŚCI 1920 x 1080:

Zotac Geforce GTX580 AMP - Wydajność w Dragon Age 2 @ 1920 x 1080W Dragon Age 2 ponownie przekonujemy się, że po włączeniu wszystkich opcji „na full” (DX11, lepsze tekstury i AAx 4) każda karta graficzna musi tutaj niemal „polec”. Jak inaczej da się bowiem wyjaśnić fakt, że nawet Zotac Geforce GTX580 AMP! nie gwarantował w testowej lokacji płynnej rozrywki?

Dungeon Siege 3 to stosunkowo “lekki” przedstawiciel RPG. Fabuła nie jest tutaj zbyt skomplikowana, zadań pobocznych zbyt wiele nie ma ale za to często będziemy świadkami ładnych efektów czarów oraz dość trudnych potyczek z przeciwnikami. Z racji naprawdę dynamicznych zwrotów akcji (i nie zawsze powtarzalnych walk) zdecydowałem się test w tej grze przeprowadzić podczas wynurzania się “czegoś dużego” (osoby zainteresowane zapraszam do recenzji) z wody. Scenka taka trwa kilkanaście sekund ale karta graficzna też ma wtedy co nieco do roboty. Oczywiście wszystkie detale są maksymalne (AA x4) a cienie są na poziomie tzw. “niemożliwym”.

TESTY w ROZDZIELCZOŚCI 1280 x 1024:

Zotac Geforce GTX580 AMP - Wydajność w Dungeon Siege 3 @ 1280 x 1024

TESTY w ROZDZIELCZOŚCI 1920 x 1080:

Zotac Geforce GTX580 AMP - Wydajność w Dungeon Siege 3 @ 1920 x 1080Dungeon Siege 3 to „lekka” gra RPG i Zotac Geforce GTX580 AMP! naturalnie gwarantuje nam tutaj płynną rozgrywkę. Mieliśmy tutaj bowiem średnio ponad 100 kl./s. a spadki dochodziły do ok. 80 kl./s. Jak dla mnie jest to wynik lepszy niż bardzo dobry.

Lost Planet 2 Benchmark jest kolejnym przykładem testu syntetycznego w futurystycznej grze typu shooter TPS. Mamy tutaj do dyspozycji wybór API (DX9 i DX11), kilka ustawień graficznych (na potrzeby testów wszystko jest ustawione praktycznie na max.) oraz dwa rodzaje testu: A oraz B. Ponieważ to test B potrafi bardziej obciążać karty graficzne to tak naprawdę on będzie nas później bardziej interesować.

TESTY w ROZDZIELCZOŚCI 1280 x 1024:

Zotac Geforce GTX580 AMP - Wydajność w Lost Planet 2 @ 1280 x 1024

TESTY w ROZDZIELCZOŚCI 1920 x 1080:

Zotac Geforce GTX580 AMP - Wydajność w Lost Planet 2 @ 1920 x 1080Jak doskonale widać aplikacja Lost Planet 2 Benchmark „zaklasyfikowała” wydajność Zotac Geforce GTX580 AMP! jako wystarczającą nawet do rozdzielczości rzędu full HD.

nail’d to przykład zwariowanej “ścigałki”, przy której prawie każdy może się odprężyć. Jeśli ktoś lubi szalone wyścigi na motorach i quadach przyprawione dobrą oprawą graficzną, nietuzinkowymi pomysłami na trasach oraz zawrotne tempo jazdy i niespodzianki w powietrzu, to ten tytuł jest pozycją obowiązkową (szczegóły w recenzji). Test polegał na stosunkowo ostrożnym (bez kolizji) przejechaniu trasy” Z lotu ptaka” (jedno pełne okrążenie).

TESTY w ROZDZIELCZOŚCI 1280 x 1024:

Zotac Geforce GTX580 AMP - Wydajność w nail'd @ 1280 x 1024

TESTY w ROZDZIELCZOŚCI 1920 x 1080:

Zotac Geforce GTX580 AMP - Wydajność w nail'd @ 1920 x 1024Szalona „ścigałka” i szalone wartości FPS’ów. Podobnie jak w przypadku Dungeon Siege 3 możemy tutaj liczyć na bezproblemową płynność w rozdzielczości rzędu 1920 x 1080. Średnio podczas tych testów mieliśmy w full HD ok. 120 kl./s.

S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat Benchmark prezentuje wydajność kart graficznych w różnych środowiskach API (DX9, DX10.1 i DX11), przy różnych ustawieniach graficznych oraz przy różnych warunkach pogodowych podczas „przelotu” nad daną mapą. Nas naturalnie interesował wyłącznie tryb DX11 oraz możliwie najwyższe ustawienia detali.

TESTY w ROZDZIELCZOŚCI 1280 x 1024:

Zotac Geforce GTX580 AMP - Wydajność w STALKER CoP @ 1280 x 1024

TESTY w ROZDZIELCZOŚCI 1920 x 1080:

Zotac Geforce GTX580 AMP - Wydajność w STALKER CoP @ 1920 x 1080Trzeba przyznać, że S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat Benchmark potrafi się „dać we znaki” nawet takiej karcie jak Zotac Geforce GTX580 AMP! Obserwowane tutaj były bowiem spadki w okolice 30 kl./s. co dość mocno odbijało się na płynności.

Unigine Heaven 2.5 to przykład testu syntetycznego z możliwością wyboru API (DX9, DX10 i DX11) oraz stosownych ustawień detali. Oczywiście nas interesuje przede wszystkim wydajność w środowisku DX11 i z tego też względu sprawdzane były osiągi przy ekstremalnym trybie tesselacji.

TESTY w ROZDZIELCZOŚCI 1280 x 1024:

Zotac Geforce GTX580 AMP - Wydajność w Unigine Heaven 2.5 @ 1280 x 1024

TESTY w ROZDZIELCZOŚCI 1920 x 1080:

Zotac Geforce GTX580 AMP - Wydajność w Unigine Heaven 2.5 @ 1920 x 1080Unigine Heaven 2.5 z ekstremalną tesselacją to kolejne nie lada „wyzwanie” dla Zotac Geforce GTX580 AMP! O ile bowiem w rozdzielczości rzędu 1280 x 1024 spadki FPS’ow były nieco poniżej 25 o tyle w full HD dość często widzieliśmy poniżej 20 kl./s.

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów to polska super-produkcja, której po prostu nie sposób teraz ominąć przy jakimkolwiek porównywaniu wydajności kart graficznych. Bardzo ładna oprawa graficzna, dynamiczne walki, nieliniowa fabuła oraz spory wachlarz rozwoju naszego bohatera sprawiają, że ów RPG przypada do gustu licznym graczom (po szczegóły zapraszam do recenzji). Testy wydajności wykonywane były w trzech “lokacjach”: Flotsam, Las (na wschód od Flotsam) oraz w okolicy Vergen. Poza uberpróbkowaniem i rozmyciami wszystkie maksymalne były ustawione na najwyższy poziom.

TESTY w ROZDZIELCZOŚCI 1280 x 1024:

Zotac Geforce GTX580 AMP - Wydajność w Wiedźmin 2 - Akt 1 Las @ 1280 x 1024

Zotac Geforce GTX580 AMP - Wydajność w Wiedźmin 2 - Akt 1 Flotsam @ 1280 x 1024

Zotac Geforce GTX580 AMP - Wydajność w Wiedźmin 2 - Akt 2 Vergen @ 1280 x 1024

TESTY w ROZDZIELCZOŚCI 1920 x 1080:

Zotac Geforce GTX580 AMP - WydajZotac Geforce GTX580 AMP! - Wydajność w Wiedźmin 2 - Akt 1 Las @ 1920 x 1080ność w Wiedźmin 2 - Akt 1 Las @ 1920 x 1080

Zotac Geforce GTX580 AMP! - Wydajność w Wiedźmin 2 - Akt 1 Flotsam @ 1920 x 1080

Zotac Geforce GTX580 AMP! - Wydajność w Wiedźmin 2 - Akt 2 Vergen @ 1920 x 1080Wiedźmin 2: Zabójcy Królów to przykład gry, do której moc obliczeniowa Zotac Geforce GTX580 AMP! wydaje się być optymalna. Nawet w rozdzielczości 1920 x 1080 nie zaobserwowano spadków poniżej 50 kl./s. Naturalnie wszystko to gwarantowało płynną rozgrywkę niezależnie od miejsca testowego.

Zotac Geforce GTX580 AMP! – Temperatury

Temperatury GPU Zotac Geforce GTX580 AMP! sprawdzone zostały w dwóch warunkach: IDLE oraz STRESS. Pierwszy tryb to oczywiście taka standardowa praca biurowa czyli tandem kilku typowych programów: OpenOffice + Winamp + GG + Mozilla FireFox. Drugi tryb testu to oczywiście możliwie mocne obciążenie karty (6 pętli testu AC2BT, tryb DX11 w rozdzielczości full HD).

Zotac Geforce GTX580 AMP! - Temperatura GPUJak widać Zotac Geforce GTX580 AMP! to karta umiarkowanie ciepła. W trybie Idle mieliśmy tutaj bowiem nieco ponad 40 stopni a obciążenie aplikacją typu Adrenaline Crysis 2 Bechmark Tool powodowało osiągnięcie temperatury niemal 80 stopni Celsjusza. Według mnie na pewno nie jest to zły wynik jak na topową wydajność. Jeśli zaś chodzi o poziom głośności fabrycznego coolera GPU, to według mnie jest on minimalnie wyższy niż XFX Radeon HD6950 2GB Dual HeatPipe ale też niższy niż Asus Radeon HD6950 Direct CUII 1GB. Jak tylko wyposażymy się w stosowne urządzenie pomiarowe w przyszłości postaramy się to lepiej „zobrazować” ;)

Zotac Geforce GTX580 AMP! vs reszta świata

Znamy zatem wydajność Zotac Geforce GTX580 AMP! w poszczególnych grach i testach oraz temperaturę GPU. Jak jednak w praktyce wygląda jej wydajność na tle innych kart? Rzućmy okiem na poniższe wykresy:

TESTY w ROZDZIELCZOŚCI 1280 x 1024:

Wydajność minimalna kart graficznych @ 1280 x 1024Wydajność średnia kart graficznych @ 1280 x 1024

TESTY w ROZDZIELCZOŚCI 1920 x 1080:

Wydajność minimalna kart graficznych @ 1920 x 1080Wydajność średnia kart graficznych @ 1920 x 1080Jak więc widać nie licząc pojedynczych testów Zotac Geforce GTX580 AMP! jest praktycznie najwydajniejszą dotychczas przez nas przetestowaną kartą graficzną. W niektórych testach przewaga tej karty jest naprawdę „druzgocąca” a w niektórych raczej symboliczna.Co zaś się tyczy porównania w rozdzielczości full HD tylko dwóch kart graficznych (XFX Radeon HD6590 2GB Dual HeatPipe oraz Zotac Geforce GTX580 AMP!) to naturalnie wynika to stąd, że poprzednio nie dysponowaliśmy odpowiednio dużym monitorem (obecnie mamy do dyspozycji LG E2370V a zatem nie ma z tym teraz żadnego problemu). W każdym razie w rozdzielczości full HD Zotac Geforce GTX580 AMP! poza jednym testem wręcz „zmiażdżył” tańsze karty graficzne.

Temperatury kart graficznych

Zotac Geforce GTX580 AMP! – Podsumowanie

Karta graficzna Zotac Geforce GTX580 AMP! to niewątpliwie topowa wydajność w praktycznie każdej grze i każdym teście. Owszem, miejscami jej wydajność jest wręcz miażdżąca (np. w Aliens vs Predator, Crysis 2 lub Unigine Heaven 2.5) a miejscami dość symboliczna (np. w Dragon Age 2 w DX9 czy też w nail’d) jednak nie zmienia to faktu, że jest to karta z możliwie najwyższej półki wydajnościowej. Naturalnie tak high-endowa karta graficzna nie kosztuje symbolicznej złotówki. Za Zotac Geforce GTX580 AMP! w wersji 1,5GB przyjdzie nam zapłacić ok. 1950 zł (sugerowana cena detaliczna). Nie jest to bynajmniej mało ale też sama karta jest przykładem obecnego high-endu a jak doskonale wiemy topowe rozwiązania zawsze będą najdroższe. W każdym razie według redakcji BestPCInfo.pl karta Zotac Geforce GTX580 AMP! zasłużyła na nagrodę w postaci TOP PERFORMANCE! za najwyższą wydajność w niemal każdej grze i niemal każdym teście.

Zotac Geforce GTX580 AMP - Nagroda TOP PERFORMANCE!

One Comment

  1. OptimalowieC Prawi:

    Krótko mówiąc bez kompromisu ;)

Leave a Comment

*