Witamy ponownie :)

Jak się masz? :)

Member Login

Lost your password?

Registration is closed

Sorry, you are not allowed to register by yourself on this site!

You must either be invited by one of our team member or request an invitation by contacting us via contact page.

Note: If you are the admin and want to display the register form here, log in to your dashboard, and go to Settings > General and click "Anyone can register".

START > Karty graficzne > Zotac Geforce GTX560 Ti AMP! 1GB – test karty graficznej

Zotac Geforce GTX560 Ti AMP! 1GB – test karty graficznej

Zotac Geforce GTX560 Ti AMP - TestJakiś czas temu mieliśmy przyjemność przetestować kartę graficzną Zotac Geforce GTX560 AMP! Okazała sie ona całkiem dobrą propozycją do gier opartych o DX9 zaś do wymagających tytułów w DX11 była już jakby „na styk”. Dziś przyjrzymy się natomiast jej z założenia mocniejszemu „braciszkowi” a mianowicie Geforce GTX560 Ti AMP! Naturalnie odzwierciedlenie tej „mocy” znajdziemy zarówno w samej wydajności karty jak także i w jej sugerowanej cenie detalicznej, która to jest tutaj odpowiednio wyższa. Jak bardzo zatem różnią się między sobą owi „bracia”? Za co tak naprawdę będziemy musieli dopłacić? Czy przydomek „Ti” w nazwie karty naprawdę dużo w praktyce daje? Cóż, zapraszam na test Zotac Geforce GTX560 Ti AMP! aby się tego dowiedzieć.

Karta Zotac Geforce GTX560Ti AMP! Dostarczana jest w podobnym, niedużym opakowaniu jak model GTX550 Ti AMP! Sama karta jest oczywiście nieco dłuższa od GTX550 Ti AMP! (ma ok. 240 cm długości) i posiada bardziej rozbudowany cooler GPU (oparty o trzy miedziane heat-pipe’y, dość solidny radiator oraz jeden 80 mm wentylatory z PWM). Kolorystyka Zotac Geforce GTX560 Ti AMP! jest oczywiście charakterystyczna dla całej serii kart tej firmy. Mamy tutaj zatem czarne PCB, czarną obudowę coolera GPU, niklowany na czarno śledź oraz pomarańczowe „wstawki” na coolerze GPU (pomarańczowe meshe). Warto także zwrócić uwagę na to, że karta posiada dwa dodatkowe złącza zasilania typu 6-pin. Zadbajmy zatem zawczasu zadbać o porządniejszy zasilacz. Jeśli zaś chodzi o same porty, to mamy tutaj do dyspozycji dwa porty DVI oraz jeden port HDMI.

Zotac Geforce GTX560 Ti AMP! - OpakowanieZotac Geforce GTX560 Ti AMP! - Widok ogólnyZotac Geforce GTX560 Ti AMP! - Widok ogólnyZotac Geforce GTX560 Ti AMP! - Widok ogólnyZotac Geforce GTX560 Ti AMP! - Widok ogólnyZotac Geforce GTX560 Ti! AMP - PortyWśród akcesoriów dołączanych do karty Zotac Geforce GTX560 Ti AMP! mamy:

  • instrukcję
  • adapter D-Sub -> DVI
  • adapter HDMI -> DVI
  • kartę z opisem warunków gwarancji
  • płytkę z aplikacjami od Zotac (Zotac Boost)
  • kupon do pobrania gry Assassin’s Creed Brotherhood
  • dwa adaptery zasilania (typu 2x molex -> PCI-E 6-pin)

Zotac Geforce GTX560 Ti AMP! - AkcesoriaCo zaś się tyczy samej specyfikacji, to Zotac Geforce GTX560 Ti AMP! jest niezłym „potworkiem”. Karta ta należy do układów opartych o GF114 i posiada 384 jednostek shader (modele GTX560 bez „Ti” mają takich jednostek tylko 336). Mamy też tutaj ponadto 32 jednostki ROP oraz 1 GB pamięci GDDR5. Rdzeń tej karty pracuje z niebagatelną częstotliwością – 950 MHz  – zaś pamięci „tykają” z częstotliwością na poziomie 1100 MHz (efektywnie 4400 MHz). Nie da się zatem ukryć, że taktowania są na tym samym poziomie co niegdyś przez nas testowany „zwykły” Geforce GTX560 z serii AMP!

Zotac Geforce GTX560 Ti AMP! @ GPU-Z

Wszystkie testy wydajności wykonywane były w rozdzielczości 1280 x 1024 oraz 1920 x 1080 w środowisku Windows 7 Home Premium 64-bit a zdecydowaną większość testów wspomagała aplikacja FRAPS (w wersji 3.2.6). Sterowniki użyte w teście to Geforce 275.33 WHQL. W przypadku każdej gry / benchmarka ustawiane były możliwie najwyższe detale (aczkolwiek nie zawsze – szczegóły podane są przy każdym teście). Starałem się dobrać do testów tytuły / benchmarki charakterystyczne dla danego współczesnego środowiska. Są tutaj zatem shootery FPS, gry typu RPG, jedna stosunkowo przyjemna aczkolwiek trochę zwariowana “ścigałka” oraz pięć testów syntetycznych (Adreanaline Crysis 2 Benchmark Tool, AvP DX11, Lost Planet 2 oraz S.T.A.L.K.E.R. CoP, Unigine Heaven). Wszystko to znajdowało się natomiast w obrębie następującej platformy testowej:

  • Procesor: Intel Core i5 760 @ 3,2 GHz
  • Płyta główna: MSI P55-GD85
  • Cooler CPU: Coolink Corator DS 2011 (z zestawem montażowym od Noctua NH-C14)
  • Pamięć RAM: 4 GB, 1600 MHz, OCZ Reaper 1600 MHz
  • HDD: 2x HDD (WD 1 TB oraz Samsung 500GB)
  • Zasilacz: Antec HCP-850
  • Obudowa: Fractal Design Arc Midi Tower

Zotac Geforce GTX560 Ti AMP! - Platforma testowa

Aliens vs Predator DX11 Benchmark to prezentacja wydajności kart graficznych w najnowszej odsłonie shootera z Obcymi i Predatorami w rolach tytułowych. Prezentowane są tutaj po kolei trzy różne sceny a w każdej z nich głównymi bohaterami są oczywiście Obcy. Nie ma tutaj żadnej konfiguracji z poziomu benchmarka, wszystkie ustawienia w kwestii jakości generowanej grafiki są zatem w oparciu o ustawienia sterowników.

TESTY w ROZDZIELCZOŚCI 1280 x 1024:

Zotac Geforce GTX560 Ti AMP - Wydajność w AvP @1280 x 1024

TESTY w ROZDZIELCZOŚCI 1920 x 1080:

Zotac Geforce GTX560 Ti AMP - Wydajność w AvP @1920 x 1080

Nie wydaje się, żeby karta Zotac Geforce GTX560 Ti AMP! 1GB miała jakieś duże „problemy” w przypadku testów w Aliens vs Predator jednak da się też zauważyć, że w rozdzielczości full HD możliwe są spadki w okolice 30 kl.s. Naturalnie średnia liczba klatek gwarantuje w pełni płynną rozgrywkę.

Batman Arkham City to nowa pozycja w naszych testach. Postanowiliśmy ją tutaj zamieścić ze względu na bardzo wymagający tryb DX11 (nawet po zaaplikowaniu stosownego patcha tryb DX11 jest w rozdzielczości full HD tak naprawdę ledwo grywalny na niejednej mocnej karcie graficznej). W każdym razie ta zręcznościowa gra z elementami taktyki z całą pewnością zasługuje na to aby od czasu do czasu weryfikować w niej wydajność kart graficznych. Naturalnie do niniejszych testów gra była już w wersji po stosownym patchu poprawiającym wydajność kart w trybie DX11 a PhysX był wyłączony.

TESTY w ROZDZIELCZOŚCI 1920 x 1080:

Zotac Geforce GTX560 Ti AMP - Wydajność w Batman Arkham City @1920 x 1080

Nie da się ukryć, że Batman Arkham City to gra dobrze zoptymalizowana pod karty graficzne z logo nVidii. Nie dotyczy to tylko opcji PhysX ale także tego, że karty typu Zotac Geforce GTX560 Ti AMP! 1GB radzą sobie w tej grze naprawdę nieźle. Oczywiście z włączona opcją PhysX jest zauważalnie słabiej jednak na potrzeby niniejszych testów najważniejszy jest wynik bez PhysX.

Crysis Warhead to przedstawiciel futurystycznych shooterów FPS, którego mimo upływu lat po prostu nie może zabraknąć w takich testach. Jest to kontynuacja Crysisa, gry która przy maksymalnych detalach w swoim czasie stanowiła wyzwanie praktycznie dla każdej karty graficznej w rozdzielczości rzędu 1024 x 768. W tym przypadku studio Crytek postarało się po prostu o naprawdę porządny tytuł-benchmark na PC. O ile sama rozgrywka to kwestia indywidualna (w końcu nie każdemu może podobać się przemierzanie wyspy w roli futurystycznego Rambo) o tyle oprawa graficzna do dziś niemal nie ma sobie równych. Test wydajności wykonywany był w obrębie pierwszej mapy (Call Me Ishmale), na granicy lądu, morza i bogatej roślinności (wydaje mi się, że oddaje to charakter większości gry) przy wszystkich ustawieniach na “Entuzjasta” (ale rozmycie podczas ruchu wyłączone) oraz z AAx 2.

TESTY w ROZDZIELCZOŚCI 1280 x 1024:

Zotac Geforce GTX560 Ti AMP - Wydajność w Crysis Warhead @1280 x 1024

TESTY w ROZDZIELCZOŚCI 1920 x 1080:

Zotac Geforce GTX560 Ti AMP - Wydajność w Crysis Warhead @1920 x 1080

W Crysis Warhead praktycznie zawsze mamy pełną płynność. Wprawdzie czasem zaobserwować można spadki do ok. 35 kl./s. jednak dotyczy to tylko dużych rozdzielczości (typu 1920 x 1080). Naturalnie średnie wartości FPS’ów sprawiają, że na Zotac Geforce GTX560 Ti AMP! 1GB gra Crysis Warhead jest praktycznie w pełni grywalna „zawsze i wszędzie”.

Crysis 2 podobnie jak Crysis Warhead stał się pewnego rodzaju “wizytówką” studia Crytek. W przeciwieństwie jednak do Warhead’a tegoroczna super-produkcja w dniu premiery zasłynęła z wręcz przeciętnej oprawy graficznej oraz szeregu niedociągnięć, których co niektórzy woleli po prostu nie dostrzegać (szczegóły w recenzji). Dopiero od niedawna graczom PC “osłodzono” nieco żywot i wprowadzono oficjalny support dla DX11 oraz specjalną paczkę z lepszymi teksturami. W efekcie tego całego upgrade’u Crysis 2 w końcu przypomina grę, której oprawą wizualną współczesny gracz PC raczej nie wzgardzi. Co ciekawe wraz z tą częścią tego futurystycznego shootera FPS w sieci rozprzestrzenił się ciekawy program z wbudowanymi time-demami – Adreanaline Crysis 2 Benchmark Tool. Sprawdzając wydajność karty oczywiście nie omieszkałem sprawdzić jego “możliwości” zarówno w DX9 jak i w DX11. Poza nim wykonywane były jeszcze dwa testy w dwóch różnych lokacjach gry (Strażnicy Bram oraz Upadek Korporacji). W przypadku pełnej wersji gry zdecydowałem się na prezentację wydajności tylko w DX11 (w przypadku środowiska DX9 naprawdę mnóstwo serwisów udowodniło, że przeciętna karta graficzna poradzi sobie w nim bez problemu).

TESTY w ROZDZIELCZOŚCI 1280 x 1024:

Zotac Geforce GTX560 Ti AMP - Wydajność w AC2BT @1280 x 1024

Zotac Geforce GTX560 Ti AMP - Wydajność w Crysis 2 - Strażnicy Bram @1280 x 1024

Zotac Geforce GTX560 Ti AMP - Wydajność w Crysis 2 - Upadek Korporacji @1280 x 1024

TESTY w ROZDZIELCZOŚCI 1920 x 1080:

Zotac Geforce GTX560 Ti AMP - Wydajność w AC2BT @1920 x 1080

Zotac Geforce GTX560 Ti AMP - Wydajność w Crysis 2 - Strażnicy Bram @1920 x 1080

Zotac Geforce GTX560 Ti AMP - Wydajność w Crysis 2 - Upadek Korporacji @1920 x 1080

Nie da się ukryć, że Crysis 2 potrafi dać się karcie Zotac Geforce GTX560 Ti AMP! 1GB „we znaki” jednak tylko w nielicznych lokalizacjach (np. Upadek korporacji). Podczas typowej rozgrywki na typowej mapie całość powinna być płynna nawet w rozdzielczości full HD co potwierdziły powyższe testy (średnio nieco ponad 40 kl./s.).

Dragon Age 2 to kolejny przedstawiciel gatunku RPG. W zestawieniu gra ta znalazła się ze względu na niezła oprawę graficzną oraz obsługę zarówno DX9 jak i DX11. Z tego też względu (oraz ze względu na historię z niezbyt dobrą optymalizacją gry pod karty nVidii w trybie DX11) test przeprowadzany był w dwóch ustawieniach API (naturalnie przy maksymalnych detalach dla danego trybu). Miejscem testu był poziom nazwany Rozdarty Grzbiet. Jest to jedno z kilku miejsce grze, gdzie w przypadku trybu DX11 wymagana jest naprawdę porządna karta graficzna. Osoby chcące zgłębić “tajniki” rozgrywki w Dragon Age 2 zachęcam do zapoznania się z recenzją.

TESTY w ROZDZIELCZOŚCI 1280 x 1024:

Zotac Geforce GTX560 Ti AMP - Wydajność w Dragon Age 2 @1280 x 1024

TESTY w ROZDZIELCZOŚCI 1920 x 1080:

Zotac Geforce GTX560 Ti AMP - Wydajność w Dragon Age 2 @1920 x 1080

W Dragon Age 2 obserwujemy „dylemat” znany od dawna. O ile bowiem w DX9 gra jest w pełnie grywalna o tyle po włączeniu DX11 jest naprawdę bardzo średnio o trudno nazwać to płynną rozgrywką.W każdym razie mimo tego, że troszkę wydajniej niż przy „zwykłym” GTX560 AMP! to i tak w tej grze raczej daleko do płynności w testowej lokacji.

Dungeon Siege 3 to stosunkowo “lekki” przedstawiciel RPG. Fabuła nie jest tutaj zbyt skomplikowana, zadań pobocznych zbyt wiele nie ma ale za to często będziemy świadkami ładnych efektów czarów oraz dość trudnych potyczek z przeciwnikami. Z racji naprawdę dynamicznych zwrotów akcji (i nie zawsze powtarzalnych walk) zdecydowałem się test w tej grze przeprowadzić podczas wynurzania się “czegoś dużego” (osoby zainteresowane zapraszam do recenzji) z wody. Scenka taka trwa kilkanaście sekund ale karta graficzna też ma wtedy co nieco do roboty. Oczywiście wszystkie detale są maksymalne (AA x4) a cienie są na poziomie tzw. “niemożliwym”.

TESTY w ROZDZIELCZOŚCI 1280 x 1024:

Zotac Geforce GTX560 Ti AMP - Wydajność w Dungeon Siege 3 @1280 x 1024

TESTY w ROZDZIELCZOŚCI 1920 x 1080:

Zotac Geforce GTX560 Ti AMP - Wydajność w Dungeon Siege 3 @1920 x 1080

Jak doskonale widać Dungeon Siege 3 to stosunkowo „lekka” gra i karta Zotac Geforce GTX560 Ti AMP! 1GB nie miała tu żadnych trudności w zagwarantowaniu w pelni płynnej rozgrywki (niemal 70 kl./s. w rozdzielczości full HD).

Lost Planet 2 Benchmark jest kolejnym przykładem testu syntetycznego w futurystycznej grze typu shooter TPS. Mamy tutaj do dspozycji wybór API (DX9 i DX11), kilka ustawień graficznych (na potrzeby testów wszystko jest ustawione praktycznie na max.) oraz dwa rodzaje tesu: A oraz B. Ponieważ to test B potrafi bardziej obciążać karty graficzne to tak naprawdę prezentowane są wyniki jedynie z niego.

TESTY w ROZDZIELCZOŚCI 1280 x 1024:

Zotac Geforce GTX560 Ti AMP - Wydajność w Lost Planet 2 @1280 x 1024

TESTY w ROZDZIELCZOŚCI 1920 x 1080:

Zotac Geforce GTX560 Ti AMP - Wydajność w Lost Planet 2 @1920 x 1080

 Testy w Lost Planet 2 to również praktycznie „czysta formalność”. Karta Zotac Geforce GTX560 Ti AMP! 1GB potrafi tu bowiem zagwarantować średnio prawie 50 kl./s. (w rozdzielczości 1920 x 1080) i z całą pewnością należy to do płynnej rozgrywki.

nail’d ro przykład zwariowanej “ścigałki”, przy której prawie każdy może się odprężyć. Jeśli ktoś lubi szalone wyścigi na motorach i quadach przyprawione dobrą oprawą graficzną, nietuzinkowymi pomysłami na trasach oraz zawrotne tempo jazdy i niespodzianki w powietrzu, to ten tytuł jest pozycją obowiązkową (szczegóły w recenzji). Test polegał na stosunkowo ostrożnym (bez kolizji) przejechaniu trasy” Z lotu ptaka” (jedno pełne okrążenie).

TESTY w ROZDZIELCZOŚCI 1280 x 1024:

Zotac Geforce GTX560 Ti AMP - Wydajność w nail'd @1280 x 1024

TESTY w ROZDZIELCZOŚCI 1920 x 1080:

Zotac Geforce GTX560 Ti AMP - Wydajność w nail'd @1920 x 1080

 nail’d to kolejna (po Dungeon Siege 3) stosunkowo „lekka” gra. Karta graficzna Zotac Geforce GTX560 Ti AMP! 1GB również i tutaj zawsze i wszędzie potrafiła zagwarantować płynną rozgrywkę (średnio nieco ponad 70 kl./s.).

S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat Benchmark prezentuje wydajność kart graficznych w różnych środowiskach API (DX9, DX10.1 i DX11), przy różnych ustawienach graficznych oraz przy różnych warunkach pogodowych podczas „przelotu” nad daną mapą. Nas naturalnie interował wyłącznie tryb DX11 oraz możliwie najwyższe ustawienia detali.

TESTY w ROZDZIELCZOŚCI 1280 x 1024:

Zotac Geforce GTX560 Ti AMP - Wydajność w STALKER CoP @1280 x 1024

TESTY w ROZDZIELCZOŚCI 1920 x 1080:

Zotac Geforce GTX560 Ti AMP - Wydajność w STALKER CoP @1920 x 1080

Benchmark „SunShafts” w S.T.A.L.K.E.R. to już „inna para kaloszy”. Tutaj moc karty Zotac Geforce GTX560 Ti AMP! 1GB okazała się w rozdzielczości full HD już trochę niewystarczająca aby zapewnić płynną rozgrywkę (spadki w okolice 20 kl./s.). Oczywiście w rozdzielczości 1280 x 1024 nie było większych problemów z wydajnością (minimalnie było ponad 30 kl./s.).

Unigine Heaven 2.5 to przykład testu syntetycznego z możliwością wyboru API (DX9, DX10 i DX11) oraz stosownych ustawień detali. Oczywiście nas interesuje przede wszystkim wydajność w środowisku DX11 i z tego też względu sprawdzane były osiągi przy ekstremalnym trybie tesselacji.

TESTY w ROZDZIELCZOŚCI 1280 x 1024:

Zotac Geforce GTX560 Ti AMP - Wydajność w Unigine Heaven 2.5 @1280 x 1024

TESTY w ROZDZIELCZOŚCI 1920 x 1080:

Zotac Geforce GTX560 Ti AMP - Wydajność w Unigine Heaven 2.5 @1920 x 1080

 Unigine Heaven 2.5 to kolejny test syntetyczny, w którym Zotac Geforce GTX560 Ti AMP! 1GB musiał okazać wyższość wymagającej aplikacji. Przy włączonej ekstremalnej tesselacji nawet w rozdzielczości 1280 x 1024 nie było już płynnie (spadki w okolice 20 kl./s.) a co dopiero mówić o rozdzielczości full HD…

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów to polska super-produkcja, której po prostu nie sposób teraz ominąć przy jakimkolwiek porównywaniu wydajności kart graficznych. Bardzo ładna oprawa graficzna, dynamiczne walki, nieliniowa fabuła oraz spory wachlarz rozwoju naszego bohatera sprawiają, że ów RPG przypada do gustu licznym graczom (po szczegóły zapraszam do recenzji). Testy wydajności wykonywane były w trzech “lokacjach”: Flotsam, Las (na wschód od Flotsam) oraz w okolicy Vergen. Poza uberpróbkowaniem i rozmyciami wszystkie maksymalne były ustawione na najwyższy poziom.

TESTY w ROZDZIELCZOŚCI 1280 x 1024:

Zotac Geforce GTX560 Ti AMP - Wydajność w Wiedźmin 2 - Akt 1 Las @1280 x 1024

Zotac Geforce GTX560 Ti AMP - Wydajność w Wiedźmin 2 - Akt 1 Flotsam @1280 x 1024

Zotac Geforce GTX560 Ti AMP - Wydajność w Wiedźmin 2 - Akt 2 Vergen @1280 x 1024

TESTY w ROZDZIELCZOŚCI 1920 x 1080:

Zotac Geforce GTX560 Ti AMP - Wydajność w Wiedźmin 2 - Akt 1 Las @1920 x 1080

Zotac Geforce GTX560 Ti AMP - Wydajność w Wiedźmin 2 - Akt 1 Flotsam @1920 x 1080

Zotac Geforce GTX560 Ti AMP! - Wydajność w Wiedźmin 2 - Akt 2 Vergen @1920 x 1080

Nic dodać, nic ująć. W przypadku polskiej super produkcji czyli Wiedźmina 2 rozgrywka na karcie Zotac Geforce GTX560 Ti AMP! 1GB była praktycznie cały czas płynna (zaobserwowane minimum to ok. 40 kl./s.).

Temperatury GPU Zotac Geforce GTX560 Ti AMP! sprawdzone zostały w dwóch warunkach: IDLE oraz STRESS. Pierwszy tryb to oczywiście raczej standardowa praca biurowa (OpenOffice + Winamp + GG + Mozilla FireFox) zaś drugi to możliwie mocne obciążenie karty (6 pętli testu AC2BT).

Zotac Geforce GTX560 Ti AMP! - Temperatura GPUW trybie 2D karta Zotac Geforce GTX560 Ti AMP! jest chłodna (35 stopni Celsjusza) a fabrycznie zamontowany cooler GPU jest niemalże niesłyszalny. Pod pełnym obciążeniem można było już jednak zaobserwować temperatury w okolicy ponad 90 stopni Celsjusza co wyraźnie sugeruje nam potrzebę posiadania przynajmniej dobrze wentylowanej obudowy a samej karty ostatecznie nie możemy uznać za zbyt chłodną. Warto jednakże również zaznaczyć, że w tym trybie już wyraźnie usłyszymy pracę wentylatora z coolera GPU (poziom generowanego hałasu jest porównywalny z tym z Asus Radeon HD6950 DirectCU II 1GB).

Przyjrzyjmy się teraz bezpośredniemu porównaniu Zotac Geforce GTX560 Ti AMP! 1GB m.in. do kart z podobnego pułapu cenowego czyli do Radeonów HD6950. Przy okazji okaże się też teraz jak bardzo model z „Ti” w nazwie jest w rzeczywistości wydajniejszy standardowego modelu GTX560:

TESTY w ROZDZIELCZOŚCI 1280 x 1024:

Zotac Geforce GTX560 Ti AMP vs reszta świata - Wydajność minimalna @ 1280 x 1024

Zotac Geforce GTX560 Ti AMP vs reszta świata - Wydajność średnia @ 1280 x 1024

TESTY w ROZDZIELCZOŚCI 1920 x 1080:

Zotac Geforce GTX560 Ti AMP vs reszta świata - Wydajność minimalna @ 1920 x 1080

Zotac Geforce GTX560 Ti AMP vs reszta świata - Wydajność średnuia @ 1920 x 1080

Temperatury GPU:

Zotac Geforce GTX560 Ti AMP - Temperatury GPU na tle innych kart

Przyznam szczerze, że karta Zotac Geforce GTX560 Ti AMP! zaskoczyła mnie nie raz i nie dwa nie tylko swoją wydajnością. W zdecydowanej większości przetestowanych tu gier i aplikacji karta ta potrafiła zapewnić w rozdzielczości full HD naprawdę rozsądną wydajność. Mało tego, w niektórych testach wypadła od standardowej wersji GTX560 AMP! znacznie lepiej niż by się można było spodziewać (czasem było to kilka kl./s. a czasem nawet kilkanaście co jest niemałą różnicą). Przyznam szczerze, że gdyby nie temperatury GPU tej karty oraz dość mocno słyszalny pod obciążeniem cooler GPU to karta Zotac Geforce GTX560 Ti AMP! 1GB zasługiwałaby na na specjalne nagrody jednak jedyne co możemy jej szczerze przyznać to nagrodę za wydajność bo tą oferuje akurat naprawdę przyzwoitą i często wystarczającą nawet do rozdzielczości full HD. Obecnie Zotac Geforce GTX560 Ti AMP! kosztuje ok. 1080 zł (sugerowana cena detaliczna) i wydaje się, że pod względem wydajności wiemy dlaczego warto do niej dopłacić.

Zotac Geforce GTX560 Ti AMP! 1 GB - Nagroda POWER!

Trackbacks for this post

  1. nVidia Geforce GTX 660 | BestPCInfo.pl - newsy, poradniki, recenzje, unikalne testy - [...] da się ukryć, że seria kart graficznych Geforce z rodziny GTX 560 Ti to całkiem udany produkt. Nie jest…

Leave a Comment

*