Witamy ponownie :)

Jak się masz? :)

Member Login

Lost your password?

Registration is closed

Sorry, you are not allowed to register by yourself on this site!

You must either be invited by one of our team member or request an invitation by contacting us via contact page.

Note: If you are the admin and want to display the register form here, log in to your dashboard, and go to Settings > General and click "Anyone can register".

START > Karty graficzne > Zotac Geforce GTX 680 2GB – test karty graficznej

Zotac Geforce GTX 680 2GB – test karty graficznej

Zotac Geforce GTX 680 2GB - Test

Zotac Geforce GTX 680 2GB to przedstawiciel nowych high-endowych kart graficznych nVidii. Do tej pory w obozie „zielonych” palmę pierwszeństwa dzierżyły karty z serii GTX 580. Czy karty oparte o architekturę Kepler są tak samo „milowym krokiem” jak uprzednio Radeony HD7970 względem odpowiedników kart poprzedniej generacji AMD? Przekonajmy się. Zapraszam na test Zotac Geforce GTX 680 2GB.

Zotac Geforce GTX 680 2GB – prezentacja karty graficznej

Karta Zotac Geforce GTX 680 2GB dostarczana jest w sporym opakowaniu (o kolorystyce charakterystycznej dla firmy Zotac). Sama karta graficzna jest z kolei przykładem konstrukcji referencyjnej. Cooler GPU jest bowiem „wyposażony” w charakterystyczną „turbinkę”, która na pierwszy rzut oka raczej nie wróży dedykacji zwolennikom ciszy. W każdym bądź razie od razu da się także zauważyć, że karta jest raczej umiarkowanie długa (ok. 275 mm)  a ponadto dwa dodatkowe złącza zasilania (oba typu 6pin) są „pionowo” względem siebie (jedno złącze jest bezpośrednio przy PCB karty a drugie złącze jest „wyżej”).

Zotac Geforce GTX 680 2GB - Opakowanie

Zotac Geforce GTX 680 2GB - Widok ogólny

Zotac Geforce GTX 680 2GB - Widok ogólny

Zotac Geforce GTX 680 2GB - Widok ogólny

Zotac Geforce GTX 680 2GB - Widok ogólny

Zotac Geforce GTX 680 2GB - Złącza zasilaniaCo zaś się tyczy wyjść / portów, które możemy tutaj znaleźć to mamy:

  • 2x DVI
  • 1x DP (Display Port)
  • 1x HDMI

Zotac Geforce GTX 680 2GB - PortyWśród akcesoriów dołączanych do karty Zotac Geforce GTX 680 2GB mamy z kolei m.in.:

  • adapter DVI -> D-Sub
  • pakiet 3 gier z serii Assassin’s Creed
  • kod nas trzydniowy dostęp do pełnej wersji gry Trackmania 2: Canyon
  • dwa adaptery zasilania (typu 2x molex -> 1x PCI-E 6-pin)

Zotac Geforce GTX 680 2GB - AkcesoriaRdzeń karty graficznej Zotac Geforce GTX 680 2GB należy do rodziny 28 nm układów Kepler i pracuje z częstotliwością rzędu 1006 MHz zaś 2 GB pamięci GDDR5 „tyka” z częstotliwością na poziomie 1502 MHz (taktowanie rzeczywiste). Tego typu taktowania są tutaj przybliżone a to dlatego, że z racji specyficznej architektury taktowanie rdzenia karty pod pełnym obciążeniem może uzyskać ponoć 1100 MHz (nVidia „zachwala” ową technologię jako GPU Boost). Czyżby zatem architektura zapoczątkowała to co do tej pory obserwujemy w procesorach (kilka „stanów aktywności” procesora)? Na to chyba wygląda…

Zotac Geforce GTX 680 @ GPU-Z

Zotac Geforce GTX 680 2GB - W pełnej krasie

Zotac Geforce GTX 680 2GB – platforma testowa i metodologia

Wszystkie testy wydajności wykonywane były w rozdzielczości 1280 x 1024 oraz 1920 x 1080 w środowisku Windows 7 Home Premium 64-bit a zdecydowaną większość testów wspomagała aplikacja FRAPS (w wersji 3.2.6). Sterowniki użyte w teście to Geforce 301.10 WHQL. W przypadku każdej gry / benchmarka ustawiane były możliwie najwyższe detale (aczkolwiek nie zawsze – szczegóły podane są przy każdym teście). Starałem się dobrać do testów tytuły / benchmarki charakterystyczne dla danego współczesnego środowiska (aczkolwiek przyznam szczerze, ze do tej pory brakuje mi jeszcze kilku pozycji). Są tutaj zatem shootery FPS, gry typu RPG oraz pięć testów syntetycznych (Adreanaline Crysis 2 Benchmark Tool, AvP DX11, Lost Planet 2, S.T.A.L.K.E.R. CoP oraz Unigine Heaven 2.5). Wszystko to znajdowało się natomiast w obrębie następującej platformy testowej:

  • Procesor: Intel Core i5 760 @ 3,2 GHz
  • Płyta główna: MSI P55-GD85
  • Cooler CPU: Noctua NH-L12
  • Pamięć RAM: 2x 4GB, Patriot 1600 MHz (uwaga, niegdyś był to zestaw 2x 2GB a zatem przy niektórych grach ilość pamięci RAM może mieć wpływ na ostateczną wydajność)
  • HDD: 2x HDD (w tym jeden WD Caviar Black a dokładnie WD1002FAEX 1TB)
  • Zasilacz: Antec HCP-850
  • Obudowa: Antec Eleven Hundred

Zotac Geforce GTX 680 2GB - Platforma testowa

Zotac Geforce GTX 680 2GB – testy wydajności w Aliens vs Predator

Aliens vs Predator DX11 Benchmark to przede wszystkim wstępna prezentacja wydajności kart graficznych w najnowszej odsłonie shootera z Obcymi i Predatorami w rolach tytułowych. Prezentowane są tutaj po kolei trzy różne sceny a w każdej z nich głównymi bohaterami są oczywiście Obcy. Nie ma tutaj żadnej konfiguracji z poziomu benchmarka (aczkolwiek są dostępne stosowne wpisy), wszystkie ustawienia w kwestii jakości generowanej grafiki są zatem w oparciu o ustawienia sterowników.

Testy w rozdzielczości 1280 x 1024:

Zotac Geforce GTX 680 2GB - Wydajność w AvP DX11 @ 1280 x 1024

Testy w rozdzielczości 1920 x 1080:

Zotac Geforce GTX 680 2GB - Wydajność w AvP DX11 @ 1920 x 1080

Jak widać karta Zotac Geforce GTX 680 2GB nie miała w przypadku benchmarku Aliens vs Predator praktycznie żadnych problemów. Minimum jakie tutaj osiągnęła to bowiem ponad 50 FPS’ów w rozdzielczości full HD i wydaje mi się, że zdecydowanej większości użytkowników taki wynik naprawdę w zupełności wystarczy :)

Zotac Geforce GTX 680 2GB – testy wydajności w Batman Arkham City

Batman Arkham City to nowa pozycja w naszych testach. Postanowiliśmy ją tutaj zamieścić ze względu na bardzo wymagający tryb DX11 (nawet po zaaplikowaniu stosownego patcha tryb DX11 jest w rozdzielczości full HD tak naprawdę ledwo grywalny na niejednej mocnej karcie graficznej). W każdym razie ta zręcznościowa gra z elementami taktyki z całą pewnością zasługuje na to aby od czasu do czasu weryfikować w niej wydajność kart graficznych. Naturalnie do niniejszych testów gra była już w wersji po stosownym patchu poprawiającym wydajność kart w trybie DX11 a PhysX był wyłączony.

Testy w rozdzielczości 1280 x 1024:

Zotac Geforce GTX 680 2GB - Wydajność w Batman Arkham City DX11 1280 x 1024

Testy w rozdzielczości 1920 x 1080:

Zotac Geforce GTX 680 2GB - Wydajność w Batman Arkham City DX11 1920 x 1080

Tak jak przy poprzedniej recenzji widać, że niespecjalnie jest sens przejmować się tutaj spadkami wartości FPS’ów poniżej progu płynności. Średnie wartości oscylowały bowiem wokół wartości bardziej niż wystarczających do płynnej rozgrywki w Batman Arkham City (w rozdzielczości full HD było średnio 95 kl./s.).

Zotac Geforce GTX 680 2GB – testy wydajności w Crysis Warhead

Crysis Warhead to przedstawiciel futurystycznych shooterów FPS, którego mimo upływu lat po prostu nie może zabraknąć w takich testach. Jest to kontynuacja Crysisa, gry która przy maksymalnych detalach w swoim czasie stanowiła wyzwanie praktycznie dla każdej karty graficznej w rozdzielczości rzędu 1024 x 768. W tym przypadku studio Crytek postarało się po prostu o naprawdę porządny tytuł-benchmark na PC. O ile sama rozgrywka to kwestia indywidualna (w końcu nie każdemu może podobać się przemierzanie wyspy w roli futurystycznego Rambo) o tyle oprawa graficzna do dziś niemal nie ma sobie równych. Test wydajności wykonywany był w obrębie pierwszej mapy (Call Me Ishmael), na granicy lądu, morza i bogatej roślinności (wydaje mi się, że oddaje to charakter większości gry) przy wszystkich ustawieniach na “Entuzjasta” (ale rozmycie podczas ruchu wyłączone) oraz z AAx 2.

Testy w rozdzielczości 1280 x 1024:

Zotac Geforce GTX 680 2GB - Wydajność w Crysis Warhead DX10 Call me Ishmael @ 1280 x 1024

Testy w rozdzielczości 1920 x 1080:

Zotac Geforce GTX 680 2GB - Wydajność w Crysis Warhead DX10 Call me Ishmael @ 1920 x 1080

Jak wiemy Crysis Warhead po dziś dzień może dać się we znaki niejednej mocniejszej karcie graficznej. Na szczęście karty Zotac Geforce GTX 680 2GB to nie dotyczy. W rozdzielczości 1920 x 1080 minimalne wartości FPS’ów przebijały się przez do 55 kl./s. a średnio było ponad 60 FPS’ów. Płynność była zatem bardziej niż widoczna.

Zotac Geforce GTX 680 2GB – testy wydajności w Crysis 2

Crysis 2 podobnie jak Crysis Warhead stał się pewnego rodzaju “wizytówką” studia Crytek. W przeciwieństwie jednak do Warhead’a tegoroczna super-produkcja w dniu premiery zasłynęła z wręcz przeciętnej oprawy graficznej oraz szeregu niedociągnięć, których co niektórzy woleli po prostu nie dostrzegać (szczegóły w recenzji). Dopiero od niedawna graczom PC “osłodzono” nieco żywot i wprowadzono oficjalny support dla DX11 oraz specjalną paczkę z lepszymi teksturami. W efekcie tego całego upgrade’u Crysis 2 w końcu przypomina grę, której oprawą wizualną współczesny gracz PC raczej nie wzgardzi. Co ciekawe wraz z tą częścią tego futurystycznego shootera FPS w sieci rozprzestrzenił się ciekawy program z wbudowanymi time-demami – Adreanaline Crysis 2 Benchmark Tool. Sprawdzając wydajność karty oczywiście nie omieszkałem sprawdzić jego “możliwości” zarówno w DX9 jak i w DX11. Poza nim wykonywane były jeszcze dwa testy w dwóch różnych lokacjach gry (Strażnicy Bram oraz Upadek Korporacji). W przypadku pełnej wersji gry zdecydowałem się na prezentację wydajności tylko w DX11 (w przypadku środowiska DX9 naprawdę mnóstwo serwisów udowodniło, że przeciętna karta graficzna poradzi sobie w nim bez problemu).

Testy w rozdzielczości 1280 x 1024:

Zotac Geforce GTX 680 2GB - Wydajność w AC2BT @ 1280 x 1024

Zotac Geforce GTX 680 2GB - Wydajność w Crysis 2 DX11 Strażnicy Bram @ 1280 x 1024

Zotac Geforce GTX 680 2GB - Wydajność w Crysis 2 DX11 Upadek Korporacji @ 1280 x 1024

Testy w rozdzielczości 1920 x 1080:

Zotac Geforce GTX 680 2GB - Wydajność w AC2BT @ 1920 x 1080

Zotac Geforce GTX 680 2GB - Wydajność w Crysis 2 DX11 Strażnicy Bram @ 1920 x 1080

Zotac Geforce GTX 680 2GB - Wydajność w Crysis 2 DX11 Upadek Korporacji @ 1920 x 1080

Jak doskonale wiemy wyniki w Crysis 2 możemy wyniki podzielić na dwie „wersje”: typowe oraz możliwe do spotkania. O ile bowiem wyniki w benchmarku AC2BT i lokacji Strażnicy Bram mniej więcej się pokrywały (ok. 65 kl./s. w rozdzielczości full-HD) o tyle ponownie widać było specyfikę testu w lokacji Upadek Korporacji (link do prezentacji miejsca testowego). W rozdzielczości full HD było minimalnie grubo powyżej progu płynności (minimalnie 50 kl./s. a średnio ok. 55 kl./s.).

Zotac Geforce GTX 680 2GB – testy wydajności w Dragon Age 2

Dragon Age 2 to przedstawiciel gatunku RPG. W zestawieniu gra ta znalazła się ze względu na niezła oprawę graficzną oraz obsługę zarówno DX9 jak i DX11. Z tego też względu (oraz ze względu na historię z niezbyt dobrą optymalizacją gry pod karty nVidii w trybie DX11) test przeprowadzany był w dwóch ustawieniach API (naturalnie przy maksymalnych detalach dla danego trybu). Miejscem testu był poziom nazwany Rozdarty Grzbiet. Jest to jedno z kilku miejsce grze, gdzie w przypadku trybu DX11 wymagana jest naprawdę porządna karta graficzna. Osoby chcące zgłębić “tajniki” rozgrywki w Dragon Age 2 zachęcam do zapoznania się z recenzją.

Testy w rozdzielczości 1280 x 1024:

Zotac Geforce GTX 680 2GB - Wydajność w Dragon Age 2 @ 1280 x 1024

Testy w rozdzielczości 1920 x 1080:

Zotac Geforce GTX 680 2GB - Wydajność w Dragon Age 2 @ 1920 x 1080

Tak jak w przypadku praktycznie wszystkich dotychczas przetestowanych przez nas kart tak i Zotac Geforce GTX 680 2GB w Dragon Age 2 sprawdza się wyśmienicie przede wszystkim w trybie DX9 (średnio ok. 125 FPS’ów w full HD). Co ciekawe w przeciwieństwie do dotychczasowych testów po włączeniu DX11 i najwyższych detali płynność również była zachowana i to nawet w rozdzielczości 1920 x 1080 (minimalnie 40 kl./s. w rozdzielczości full HD).

Zotac Geforce GTX 680 2GB – testy wydajności w Dungeons Siege 3

Dungeon Siege 3 to stosunkowo “lekki” przedstawiciel RPG. Fabuła nie jest tutaj zbyt skomplikowana, zadań pobocznych zbyt wiele nie ma ale za to często będziemy świadkami ładnych efektów czarów oraz dość trudnych potyczek z przeciwnikami. Z racji naprawdę dynamicznych zwrotów akcji (i nie zawsze powtarzalnych walk) zdecydowałem się test w tej grze przeprowadzić podczas wynurzania się “czegoś dużego” (osoby zainteresowane zapraszam do recenzji) z wody. Scenka taka trwa kilkanaście sekund ale karta graficzna też ma wtedy co nieco do roboty. Oczywiście wszystkie detale są maksymalne (AA x4) a cienie są na poziomie tzw. “niemożliwym”.

Testy w rozdzielczości 1280 x 1024:

Zotac Geforce GTX 680 2GB - Wydajność w Dungeon Siege 3 @ 1280 x 1024

Testy w rozdzielczości 1920 x 1080:

Zotac Geforce GTX 680 2GB - Wydajność w Dungeon Siege 3 @ 1920 x 1080

Dungeon Siege 3 to bardzo „lekka” gra i karta Zotac Geforce GTX 680 2GB oczywiście nie sprawiła tutaj żadnych ale to żadnych problemów o czym świadczą chociażby minimalne wartości FPS’ów w rozdzielczości full HD (niemal 140 kl./s.).

Zotac Geforce GTX 680 2GB – testy wydajności w Lost Planet 2

Lost Planet 2 Benchmark jest kolejnym przykładem testu syntetycznego osadzonego w futurystycznej grze typu shooter TPS. Mamy tutaj do dyspozycji wybór API (DX9 i DX11), kilka ustawień graficznych (na potrzeby testów wszystko jest ustawione praktycznie na max.) oraz dwa rodzaje testu: A oraz B. Ponieważ to test B potrafi bardziej obciążać karty graficzne (a przynajmniej w założeniu) to tak naprawdę troszkę ważniejsze są wyniki prezentowane właśnie z niego.

Testy w rozdzielczości 1280 x 1024:

Zotac Geforce GTX 680 2GB - Wydajność w Lost Planet 2 DX11 @ 1280 x 1024

Testy w rozdzielczości 1920 x 1080:

Zotac Geforce GTX 680 2GB - Wydajność w Lost Planet 2 DX11 @ 1920 x 1080

Nie da się ukryć, że benchmark Lost Planet 2 dla karty Zotac Geforce GTX 680 2GB nie stanowił żadnego wyzwania. Nawet w rozdzielczości 1920 x 1080 potrafiła ona bowiem zapewnić w pełni płynną rozgrywkę (minimum okolice 65 kl./s).

Zotac Geforce GTX 680 2GB – testy wydajności w S.T.A.L.K.E.R. CoP

S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat Benchmark prezentuje wydajność kart graficznych w różnych środowiskach API (DX9, DX10.1 i DX11), przy różnych ustawieniach graficznych oraz przy różnych warunkach pogodowych podczas „przelotu” nad daną mapą. Nas naturalnie interesował wyłącznie tryb DX11 oraz możliwie najwyższe ustawienia detali.

Testy w rozdzielczości 1280 x 1024:

Zotac Geforce GTX 680 2GB - Wydajność w STALKER CoP @ 1280 x 1024

Testy w rozdzielczości 1920 x 1080:

Zotac Geforce GTX 680 2GB - Wydajność w STALKER CoP @ 1920 x 1080

S.T.A.L.K.E.R. CoP Benchmark – a dokładnie tryb „SunShafts” – to również bardzo wymagający test. Naturalnie karta graficzna Zotac Geforce GTX 680 2GB potrafiła tutaj zapewnić płynną rozgrywkę i to nawet w rozdzielczości full HD (minimalnie było niemal 40 kl./s.).

Zotac Geforce GTX 680 2GB – testy wydajności w Unigine Heaven 2.5

Unigine Heaven 2.5 to przykład testu syntetycznego z możliwością wyboru API (DX9, DX10 i DX11) oraz stosownych ustawień detali. Oczywiście nas interesuje przede wszystkim wydajność w środowisku DX11 i z tego też względu sprawdzane były osiągi przy ekstremalnym trybie tesselacji.

Testy w rozdzielczości 1280 x 1024:

Zotac Geforce GTX 680 2GB - Wydajność w Unigine Heaven 2.5 DX11 @ 1280 x 1024

Testy w rozdzielczości 1920 x 1080:

Zotac Geforce GTX 680 2GB - Wydajność w Unigine Heaven 2.5 DX11 @ 1920 x 1080

Nie da się ukryć, że Unigine Heaven 2.5 przy włączonej ekstremalnej tessalacji potrafił również „dać w kość” niejednej karcie graficzne. W przypadku Zotac Geforce GTX 680 2G w niższej rozdzielczości nie jest to jeszcze tak bardzo widoczne (spadki do 38 kl./s.) jednak w rozdzielczości full HD spadki są już w okolice 25 kl./s. i to da się niestety zauważyć. Dobrze jednak, że nie wszyscy grają w benchmarki ;)

Zotac Geforce GTX 680 2GB – testy wydajności w Wiedźmin 2

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów to polska super-produkcja, której po prostu nie sposób teraz ominąć przy jakimkolwiek porównywaniu wydajności kart graficznych. Bardzo ładna oprawa graficzna, dynamiczne walki, nieliniowa fabuła oraz spory wachlarz rozwoju naszego bohatera sprawiają, że ów RPG przypada do gustu licznym graczom (po szczegóły zapraszam do recenzji). Testy wydajności wykonywane były w trzech “lokacjach”: Flotsam, Las (na wschód od Flotsam) oraz w okolicy Vergen. Poza uberpróbkowaniem i rozmyciami wszystkie graficzne „wodotryski” były ustawione na najwyższy poziom.

Testy w rozdzielczości 1280 x 1024:

Zotac Geforce GTX 680 2GB - Wydajność w Wiedźmin 2 Las @ 1280 x 1024

Zotac Geforce GTX 680 2GB - Wydajność w Wiedźmin 2 Flotsam @ 1280 x 1024

Zotac Geforce GTX 680 2GB - Wydajność w Wiedźmin 2 Vergen @ 1280 x 1024

Testy w rozdzielczości 1920 x 1080:

Zotac Geforce GTX 680 2GB - Wydajność w Wiedźmin 2 Las @ 1920 x 1080

Zotac Geforce GTX 680 2GB - Wydajność w Wiedźmin 2 Flotsam @ 1920 x 1080

Zotac Geforce GTX 680 2GB - Wydajność w Wiedźmin 2 Vergen @ 1920 x 1080

Rodzima super-produkcja niespecjalnie „dawała się we znaki” karcie Zotac Geforce GTX 680 2GB. Na karcie tej można było bowiem sobie śmiało pozwolić sobie na rozdzielczość full HD (minimalnie było niemal 60 kl./s a średnio było zawsze w okolicy 70 kl./s.).

Zotac Geforce GTX 680 2GB – pobór prądu i temperatury

Temperatury GPU Zotac Geforce GTX 680 2GB sprawdzone zostały w dwóch warunkach: IDLE oraz STRESS. Pierwszy tryb to oczywiście raczej standardowa praca biurowa (OpenOffice + Winamp + GG + Mozilla FireFox) zaś drugi to możliwie mocne obciążenie karty (6 pętli testu AC2BT). Dokładnie w takich samych warunkach była sprawdzana klasa poziomu głośności karty / coolera GPU oraz pobór prądu przez całą platformę testową. Co zaś się tyczy samych klas poziomów głośności, to z racji brak stosownego urządzenia pomiarowego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie porównania „organoleptycznego”:

  • klasa 1: super cicho (można śmiało nawet spać przy komputerze)
  • klasa 2: cicho (można spać przy komputerze ale niektórzy już to usłyszą)
  • klasa 3: słyszalny szum (słychać szum ale jeszcze nie jest on męczący)
  • klasa 4: mocny szum (na dłuższą metę jest to szum męczący dla uszu)
  • klasa 5: głośno (bez słuchawek / głośniejszej muzyki trudno wytrzymać nawet kilka minut)

Temperatury Zotac Geforce GTX 680 2GB:

Zotac Geforce GTX 680 2GB - Temperatury

Klasa poziomu głośności Zotac Geforce GTX 680 2GB:

Zotac Geforce GTX 680 2GB - Poziom głośności

Pobór prądu (wraz z kartą Zotac Geforce GTX 680 2GB):

Zotac Geforce GTX 680 2GB - Pobór prądu

Pod względem temperatur i kultury pracy karta graficzna Zotac Geforce GTX 680 2GB jest raczej zadowalająca. W „stresie” obserwowane było ok. 80 stopni Celsjusza a jednocześnie cooler GPU był przy tym jeszcze dość akceptowalny (3 klasa poziomu głośności). Pod tym względem jest to zatem spory plus dla producenta. Cała platforma testowa pobierała natomiast pod pełnym obciążeniem ok. 300W czyli zauważalnie mniej niż w przypadku Radeona HD7970.

Zotac Geforce GTX 680 2GB vs reszta świata

Zotac Geforce GTX 680 2GB – Średnia wydajność @ 1280 x 1024:

Zotac Geforce GTX 680 2GB vs reszta świata - Średnia wydajność @ 1280 x 1024

Zotac Geforce GTX 680 2GB vs reszta świata – Średnia wydajność @ 1920 x 1080:

Zotac Geforce GTX 680 2GB vs reszta świata - Średnia wydajność @ 1920 x 1080

Wprawdzie jest to tylko część spośród wszystkich naszych testów jedna ewidentnie widać, że w rozdzielczości 1280 x 1024 karta graficzna Zotac Geforce GTX 680 2GB bez problemów radzi sobie w praktycznie każdym obecnym na rynku tytule (i w każdym naszym teście). Co zaś się tyczy rozdzielczości full HD, to karta ta poradzi sobie z ogromną większością gier jednak trzeba mieć świadomość, że w niektórych tytułach / lokacjach będziemy obserwować spadki wydajności niemal do granicy płynności (np. w Crysis 2 w lokacji Upadek korporacji) co było widać przy okazji testów „cząstkowych” na poprzednich stronach.

Zotac Geforce GTX 680 2GB vs reszta świata – temperatury:

Zotac Geforce GTX 680 2GB vs reszta świata - Temperatury Jeśli chodzi o temperatury pracy, to naprawdę wyraźnie widać, że Zotac Geforce GTX 680 2GB należy do raczej ciepłych kart graficznych (80 stopni Celsjusza pod obciążeniem). Niewykluczone, że zawdzięcza to przede wszystkim stockowemu coolerowi GPU jednak fakt jest faktem i potrzeba do niej raczej dobrze wentylowanej obudowy.

Zotac Geforce GTX 680 2GB – podsumowanie

Karta graficzna Zotac Geforce GTX 680 2GB na naszym rynku kosztuje ok. 2200 zł. W tej cenie dostajemy kartę, która pod względem wydajności sprosta każdej współczesnej grze nawet w rozdzielczości full HD. Dodajmy do tego dość bogate wyposażenie (pakiet 3 gier + kod na 3 dni do gry Trackmania 2 Canyon) a okaże się, że jest to naprawdę potężny arsenał dla każdego współczesnego gracza. Jak najbardziej zatem Zotac Geforce GTX 680 2GB zasługuje na miano TOP PERFORMANCE! Gratulujemy.

Zotac Geforce GTX 680 2GB - TOP PERFORMANCE!

Proces technologiczny
28 nm
Nazwa kodowa chipu
Kepler
Długość karty
ok. 275 mm
Cooler GPU
referencyjny
Pobór prądu z całą platformą
ok. 310W
Dodatkowe akcesoria
adapter DVI -> D-Sub
pakiet 3 gier z serii Assassin’s Creed
kod nas trzydniowy dostęp do pełnej wersji gry Trackmania United 2: Canyon
dwa adaptery zasilania (typu 2x molex -> 1x PCI-E 6-pin)
Sugerowana cena detaliczna
ok. 2200 zł

Trackbacks for this post

  1. Colorful Geforce GTX 680 iGame - pasywny Kepler | BestPCInfo.pl - newsy, poradniki, recenzje, unikalne testy - [...] doskonale wiemy wydajne karty graficzne klasy Geforce GTX 680 potrafią pod obciążeniem generować dość sporo ciepła. Wydawać by się mogło,…

Leave a Comment

*