Witamy ponownie :)

Jak się masz? :)

Member Login

Lost your password?

Registration is closed

Sorry, you are not allowed to register by yourself on this site!

You must either be invited by one of our team member or request an invitation by contacting us via contact page.

Note: If you are the admin and want to display the register form here, log in to your dashboard, and go to Settings > General and click "Anyone can register".

START > Gry PC > Wiedźmin 2: Zabójcy Królów czyli Biały Wilk znowu w akcji

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów czyli Biały Wilk znowu w akcji

Nie da się ukryć, że gra Wiedźmin wydana pod koniec roku 2007 przez polskie studio CD Projekt Red odniosła naprawdę spory sukces (i to nie tylko finansowy). Wprowadziła ona bowiem do gatunku RPG poniekąd nowy wymiar fabuły (w końcu oparto ją o bardzo popularną sagę A. Sapkowskiego), nietuzinkowy humor (momentami bardzo „cięty”), niekoniecznie proste i jednoznaczne decyzje (nigdy coś nie było oczywistym dobrem lub złem) oraz ich konsekwencje. Była to swoista pozytywna mieszanka tego co mogło być najlepsze w takich produkcjach. Oczywiście nie była to gra idealna (przykładowo na początku bardzo długo wczytywały się poszczególne poziomy) jednak Wiedźmin 2: Zabójcy Królów ma szansę prześcignąć swój pierwowzór praktycznie pod każdym względem. Czy tak się właśnie stanie? Przekonajmy się. Zapraszam do recenzji kolejnej polskiej super-produkcji.

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów – ciąg dalszy przygód Białego Wilka

Jak pamiętamy zakończenie pierwszego Wiedźmina było co najmniej „otwarte”. Nie będę tutaj specjalnie zdradzał jego szczegółów (na wypadek, gdyby ktoś jednak zechciał przejść również pierwszą część gry) jednak chcąc nie chcąc Biały Wilk musi w Wiedźminie 2 stawić czoła nowemu wyzwaniu (oczywiście bardziej skomplikowanemu niż królewska Strzyga) jakim są tytułowi Zabójcy Królów. Akcja Wiedźmina 2 rozpoczyna się ok. miesiąc po ostatnich wydarzeniach z części pierwszej a samą grę rozpoczynamy podczas pewnego „prologu” jakim jest ucieczka z więzienia i niemal od razu spotkamy się z wyborami i ich konsekwencjami. Dopiero po nim stajemy twarzą w twarz z prawdziwą nową przygodą Geralta z Rivii, z nowym światem i nowymi możliwościami. A trzeba od razu na wstępie przyznać, że będzie co zwiedzać, podziwiać oraz gdzie spędzić czas pomiędzy poszczególnymi głównymi zadaniami. Świat Wiedźmina 2 jest bowiem całkiem spory, nie zabraknie tutaj mini-gier (kościany poker i boks to nie wszystko) a dialogi będą nie tylko „suche” ale czasem wręcz ociekające ironią lub ciętym humorem. Dodajmy do tego jeszcze także fakt, że postacie NPC stosunkowo liczne i różnorodne (i żyjące w grze swoim własnym życiem). a wszystko to sprawi, że poczujemy się niemal jak w prawdziwym świecie.

Początek gry jest dość nietypowy: przesłuchanie i ucieczka z więzienia:

Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Początek gry

Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Początek gry

Przykładowe miasteczko (w tym przypadku Flotsam):

Podobnie jak w pierwszej części gry tak i w Wiedźminie 2 będą nam często towarzyszyć postacie znane wszystkim fanom sagi A. Sapkowskiego. Będziemy zatem musieli nie raz i nie dwa „znieść” towarzystwo m.in. zabawnego Jaskra, walecznego krasnoluda Zoltana czy też uroczej czarodziejki Triss Merigold. Oczywiście ważnych charakterów jest tutaj dużo więcej (jak np. Vernon Roche, elf Iorweth i wiedźmin Letho) jednak o nich będzie naprawdę „głośno” dopiero po przejściu pewnego etapu gry. W każdym razie warto mieć jeszcze na uwadze, że gra Wiedźmin 2: Zabójcy Królów podobnie jak „poprzedniczka” jest tytułem przeznaczonym dla osób powyżej 18 roku życia a wynika to nie tylko z mocnego słownictwa, krwi i przemocy ale także z „relacji” z niektórymi postaciami (np. wspólna kąpiel w jeziorze z Triss Merigold). Wszystko to sprawia, że poszczególne postacie prezentują się jako bohaterowie „z krwi i kości” a właśnie to był jeden z aspektów, który nadawał klimat poprzedniej produkcji CD Projekt Red. Warto również wiedzieć, że w Wiedźminie 2 Geralt również „cierpi” na amnezję (tym razem z innych powodów) i w związku z tym musimy sobie „przypomnieć” nie tylko nasze umiejętności ale także kilka faktów z ostatnich wydarzeń z życia Białego Wilka (w ciągu gry będą oczywiście stosowne retrospekcje).

Czarodziejka Triss Merigold:

Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Triss Merigold

Wiedźmin Letho – jeden z „czarnych” charakterów:

Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin Letho

Wiedźmin 2 Zabójcy Królów podzielony jest na pięć niezależnych map/części (w sensie nie możemy się swobodnie przemieszczać między poszczególnymi lokacjami):

  • Prolog
  • Akt I
  • Akt II
  • Akt III
  • Epilog

Podczas prologu uciekamy z więzienia, pierwszy akt ma miejsce w miejscowości Flotsam, drugi toczy się w okolicy obozu wojskowego króla Henselta a trzeci w Luc Muinne gdzie na jaw wychodzą wszelkie polityczne zapędy i intrygi. Epilog to w teorii oddzielna część ale ma on miejsce również w Luc Muinne a jest tak naprawdę ostatecznym załatwieniem spraw w kwestii tytułowych Zabójców Królów. Co ciekawe tutaj także podejmujemy pewną ważną decyzję…

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów – inny Geralt, inna zabawa

Już bodajże na rok przed potwierdzeniem daty premiery gry sporo użytkowników zgłaszało swoje „protesty” w kwestii wyglądu Geralta w drugiej części gry. Okazało się bowiem, że nie wszystkim spodobał się pomysł Wiedźmina z warkoczykiem oraz łagodnym wyrazem twarzy. W każdym razie teraz Bialy Wilk jest bardziej „zmęczony” a wielka szrama na twarzy wręcz krzyczy, że kiedyś dosłownie umknął on śmierci. Mało tego, w jednej ze scen jest również pokazane, że nie tylko twarz Geralat została poddana działaniu ostrzy/pazurów. Wszystko po to aby pokazać jak trudną wędrówkę przebył nasz Wiedźmin.

Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Geralt z Rivii w nowej odsłonie

W Wiedźminie 2 zdecydowano się na znaczne rozbudowanie dotychczasowego ekwipunku Białego Wilka (mamy dużo więcej typów pancerzy – ponoć ok. 30; inne elementy zbroi – buty, rękawice, trofea-amulety) oraz zwiększono ilość broni, którą możemy się posługiwać (teraz są nie tylko miecze – których także jest więcej – ale także topory i noże). Naturalnie broń oraz wybrane elementy zbroi możemy poddać upgrade’owi (ba, nawet musimy jeśli chcemy bez problemów wykonywać następne/trudniejsze zadania). Całkowicie nowy i lepszy sprzęt możemy wykonać u odpowiedniego rzemieślnika (oczywiste, za odpowiednią opłatą oraz dostarczając odpowiednich składników i schematów – niektóre są bardzo rzadkie). Niewielkich modernizacji możemy natomiast dokonać sami jeśli tylko przedmiot, który chcemy poprawić ma miejsce na runy/wzmocnienia. Warto także pamiętać, że runy/rudy/wzmocnienia są jednorazowe (nie można ich potem przełożyć do innego przedmiotu).

Ekwipunek Białego Wilka:

Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Ekwipunek

Część przedmiotów można wykonać u rzemieślników:

Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Tworzenie przedmiotów

Rozwój postaci również jest tutaj zupełnie inny. Teraz za każdy „level up” nie otrzymujemy tzw. talentów różnej rangi (brązowy, srebrny i złoty) ale jeden punkt talentu, który można bez problemu przyrównać do niemal klasycznego punktu doświadczenia. Przeznaczyć go możemy na poprawienie statystyk/umiejętności Geralta w jednej z czterech „gałęzi” (oczywiście nie da się rozwinąć wszystkich umiejętności w 100%):

  • Trening (wiedźmińskie umiejętności ogólne)
  • Szermierka
  • Alchemia
  • Magia

Jak łatwo się domyślić rozwój szermierki pozwoli nam zwiększyć naszą wytrzymałość oraz zadawać mocniejsze obrażenia, dodatkowa znajomość magii poprawi moc, zasięg i/lub czas trwania naszych Znaków (jak zwykle przede wszystkim liczą się Aard oraz Quen) zaś dobra znajomość alchemii zapewni np. większą odporność na eliksiry. Oczywiście to od nas zależy jakiego bohatera chcemy stworzyć jednak zalecam tzw. „rozwój zrównoważony” czyli nie inwestować każdego punktu wyłącznie w jedną dziedzinę gdyż czasem przysporzy nam to w grze dodatkowych trudności (przykładowo w walkach z bossami nie zawsze wszystkie Znaki są skuteczne). Warto także wspomnieć, że przy odpowiednim rozwoju danej gałęzi/specjalności będzie możliwość „kumulowania” adrenaliny oraz wykonania w odpowiednim momencie czegoś na wzór „super ataku”. W zależności od rozwiniętej gałęzi umiejętności będzie to Berseker, Atak grupowy lub Znak heliotropu. Trzeba przyznać, że jest to dość przydatna umiejętność w naprawdę trudnych starciach.

Schemat rozwoju postaci:

Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Schemat rozwoju postaci

Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Schemat rozwoju postaci

Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Schemat rozwoju postaci

Znaki magiczne:

Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Znaki: Aard, Quen, Igni, Yrden oraz Axii

Przykład super ataku:

Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Geralt-piroman

W każdym razie trzeba być świadomym, że niektóre zadania (poza głównymi jest sporo ciekawych i rozbudowanych pobocznych) będą polegały na walce przede wszystkim z ludźmi a niektóre przede wszystkim z potworami i to w związku z tym warto rozwijać różne umiejętności. W końcu nigdy nie wiadomo czy przypadkiem nie przyda się umiejętność zastawiania mocnych Znaków-pułapek. Trzeba mieć także na uwadze to, że w przeciwieństwie do pierwszej części w Wiedźminie 2 nie ma całkowicie aktywnej pauzy a jedynie chwilowe mocne spowolnienie całej akcji. Co ciekawe podczas tej pauzy nie możemy kazać Geraltowi np. wypić wskazanego eliksiru gdyż ten możemy spożyć tylko przed walką (na szczęście nie potrzeba do tego ogniska, wystarczy tylko skrawek bezpiecznego miejsca). W trybie takiej pauzy możemy co najwyżej rozejrzeć się po polu walki i ewentualnie zmienić typ Znaku, którym chcemy się posłużyć. Z jednej strony jest to pewnego rodzaju ograniczenie względem części pierwszej ale z drugiej strony teraz od gracza wymagany jest szybszy tok myślenia podczas walk. W Wiedźminie 2 już nie tylko klikamy ale również blokujemy, unikamy i naprawdę uważamy aby nie oberwać w plecy (naprawdę bardzo łatwo jest zginąć kiedy jesteśmy otoczeni prze przeciwników albo kiedy golem przyprze nas do muru).

Typowa potyczka z ludźmi:

Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Typowa potyczka z ludźmi

Typowa potyczka ze stworami:

Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Typowa potyczka z potworami

Przykłady bossów:

Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Kejran

Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Letho

Skoro już mowa o walce, to system walki Geralta również uległ „metamorfozie”. W Wiedźminie 2 nie mamy już bowiem trzech stylów walki jak to miało miejsce w pierwszej części gry (Szybki, Mocny i Grupowy). Styl walki teraz zależy przede wszystkim od nas oraz od umiejętności, które rozwinęliśmy z zakresu posługiwania się bronią białą i Znaków. W przypadku Wiedźmina 2 przy odpowiednich sekwencjach przycisków myszy (lewy przycisk = szybki atak, prawy przycisk = mocny atak) częstym widokiem będą automatyczne „doskoki” Geralta do przeciwników połączone z widowiskowym wymachiwaniem broni i akrobacjami. Naturalnie nic nie stoi na przeszkodzie aby potyczki urozmaicać o bloki (wręcz niezbędne przy mocnych przeciwnikach) oraz kilka praktycznych Znaków (a zwłaszcza Aard, Igni i Quen). Jeśli chodzi o samych przeciwników, to oczywiście przyjdzie nam walczyć z naprawdę różnymi ich „typami”: żołnierze, bandyci, czarodzieje, nekkery, upiory, utopce, północnice, zgnilce, engdriagi, gargulce, golemy, trolle, wiedźmini a nawet smok. Jak wcześniej wspomniałem czasem natrafimy też na jakiegoś „bossa” (np. Kejran) i tam trzeba będzie mieć się na baczności gdyż nie tylko trzeba będzie znaleźć na niego sposób ale także potem w odpowiedniej kolejności wcisnąć wskazane klawisze aby wykonać efektowny „combo-finisz” (zupełnie jak w Star Wars: The Force Unleashed 2). Brzmi zachęcająco? I bardzo dobrze.

Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Typowa potyczka z ludźmi. Wbrew pozorom oni nie mają szans_1

Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Typowa potyczka z ludźmi. Wbrew pozorom oni nie mają szans_2

Równie zachęcającym może być fakt, że w Wiedźminie 2 naprawdę bardzo mocno postarano się aby gracz zwiedzał nie tylko lokacje związane z głównymi zadaniami ale aby czasem rozejrzał się w poszukiwaniu „skarbów” lub wykonywał zadania poboczne. Owe skarby w grze to oczywiście nic innego jak np. dodatkowy ekwipunek (którego nie kupimy u typowego handlarza) czy też rzadkie runy/wzmocnienia poprawiające „statystyki” naszego pancerza lub broni. Oczywiście wszystko to znajdujemy w obrębie naprawdę urozmaiconego świata, nie ma tutaj mowy o jakichkolwiek powtarzających się lokacjach. jak ma to miejsce np. w Dragon Age 2. Oczywiście często wiąże się to z potyczką z większą ilością przeciwników (np. mnóstwo bandytów czy też nekkerów) lub starciem z mocniejszą bestią (np. krabopająk) ale ostatecznie i tak warto.

Dodatkowy stuff za bardziej szczegółową eksplorację świata:

Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Dodatkowy stuff

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów – techikalia

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów oparty jest o zupełnie inny engine niż pierwsza część gry. Tak naprawdę REDengine (bo o nim tutaj mowa) jest pewnego rodzaju „zlepkiem” kilku innych popularnych i już sprawdzonych silników dla gier różnego typu (nie tylko RPG). Mamy więc tutaj m.in. takie „elementy” jak Havok (animacje i fizyka), Scaleform (interfejs) oraz FMOD (ścieżka dźwiękowa). To co jednak mimo wszystko wyróżnia Wiedźmina 2 to przede wszystkim naprawdę dobra oprawa graficzna, nieliniowość, konsekwencje wyborów oraz kilkanaście różnych zakończeń gry (tak przynajmniej twierdzą twórcy gry :)). Na tle pierwszego Wiedźmina wspomniana oprawa graficzna jest zdecydowanie ładniejsza i bardziej szczegółowa, fizyka jest bardziej zaawansowana (nie chodzimy już głównie po płaskich terenach ale również wspinamy się lub zeskakujemy a przeciwnika możemy zrzucić w przepaść przy pomocą Aard), konsekwencje naszych decyzji są bardzo widoczne (np. zniknięcie w miejscowości całej dzielnicy mieszkańców) zaś teoretyczna liczba zakończeń wręcz zachęca do wielokrotnego przejścia gry.

Przykłady dobrej oprawy graficznej:

Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Widoki

Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Widoki

Na początku recenzji wspomniałem, że świat w Wiedźminie 2 jest bardzo duży. Osoby, które pamiętają pierwszą część gry wiedzą, że w pierwszym Wiedźminie również nie był on „maluczki” jednak sposób ładowania poziomów był dla niektórych sporym utrapieniem (np. przejście między Wyzimą Handlową a Klasztorną potrafiło na ówczesnej słabszej maszynie zająć kilka minut). W Wiedźminie 2 nie ma już tego „zmartwienia”, gdyż świat jest przez większość czasu generowany na bieżąco i nie ma żadnego wczytywania poziomów. Oczywiście są wyjątki (np. wejścia do lokacji typu karczma lub pojedynczych budynków mieszkalnych) ale na szczęście nie są one zbyt irytujące jeśli chodzi o czas wczytania. Same lokacje są bardzo dopracowane, klimatyczne i wręcz unikalne. Malo tego miejscami jest w naszym otoczeniu tyle szczegółów, że nie wiadomo na co najpierw zwrócić uwagę (czy na atmosferę w lesie o zmroku czy na potwory, które już tam na nas czekają) a zmienna pora dnia/nocy oraz dynamiczne efekty pogodowe potęgują klimat jakby naturalnego świata. Przyznam jednak szczerze, że o ile zmianę pory dnia naprawdę da się zauważyć o tyle zmienne efekty pogodowe nie są tak widowiskowe i częste. Dobrze przynajmniej, że niebo nie przypomina bit-mapy jak w Crysis 2 i naprawdę można nim nacieszyć oko. Niestety wiąże się to wszystko z innym aspektem gry – optymalizacją. Tak naprawdę zalecana konfiguracja sprzętowa wcale nie zapewni nam płynnej rozgrywki przy „full-detalach”. Warto z zaawansowanych opcji wyłączyć kilka „wodotrysków” takich jak np. „Uberpróbkowanie” gdyż nawet topowe karty jednordzeniowe mają z tą opcją nie lada „problem” i często z włączoną tą opcją będziemy widzieć nie więcej jak 20 klatek/s.

Szczegółowe tekstury:

Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Tekstury ścian

Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Tekstury ścian

Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Tekstury podłoża

Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Tekstury ubrań

Poniżej prezentuję jeszcze kilka porównań przy poszczególnych ustawieniach graficznych. Wyraźnie widać, że z góry predefiniowane ustawienia regulują m.in. cienie, ilość roślinności czy też jakość tekstur. Ponieważ mamy w Wiedźminie 2 możliwość zaawansowanego dostosowania jakości wyświetlanej grafiki (przed uruchomieniem gry) to tak możemy sobie dobrać ustawienia aby były optymalne dla nas i naszej „maszyny”.

Kanion, detale niskie:

Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Kanion, Detale Niskie

Kanion, detale średnie:

Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Kanion, Detale Średnie

Kanion, detale wysokie:

Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Kanion, Detale Wysokie

Kanion, detale ultra:

Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Kanion, Detale Ultra

Przy namiotach, detale niskie:

Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Namioty, Detale Niskie

Przy namiotach, detale średnie:

Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Namioty, Detale Średnie

Przy namiotach, detale wysokie:

Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Namioty, Detale Wysokie

Przy namiotach, detale ultra:

Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Namioty, Detale Ultra

Jeśli chodzi o ścieżkę dźwiękową, to twórcy Wiedźmina 2 gry stanęli na wysokości zadania. Dzięki Adamowi Skorupie i Krzysztofowie Wierzynkiewiczowi mamy tutaj nie tylko bardzo klimatyczne kawałki (zależnie od akcji spokojne bądź dynamiczne) ale również trochę „ostrzejszych brzmień” czasem podchodzących wręcz pod rock. Mnie osobiście przypadły do gustu oczywiście fragmenty podczas dużych i trudnych potyczek.

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów – podsumowanie

Nie da się ukryć, że Wiedźmin 2: Zabójcy Królów to gra zdecydowanie bardzo nietuzinkowa i z pewnością zasługuje na miejsce na półeczce ulubionych gier dojrzałego gracza. Jest to połączenie wszystkiego co było najlepsze w części pierwszej (sporo zadań pobocznych, cięty humor, konsekwencje naszych decyzji), mocne rozbudowanie niemal wszystkich aspektów rozgrywki (bardziej zaawansowana walka, upgrade’y broni i zbroi) oraz wyeliminowanie słabszych stron „pierwowzoru” (np. czas ładowania między poszczególnymi lokacjami). W każdym razie mamy tutaj naprawdę porządną porcję ciekawej i rozbudowanej fabuły, dobrą oprawę graficzną, zaawansowany system questów, zróżnicowane zadania, unikalne lokacje, dynamiczne walki, swobodny rozwój postaci, liczne mini-gry oraz bonusy za bardziej szczegółową eksplorację świata. Niestety „nie ma jednak róży bez kolców”. W przypadku Wiedźmina 2 trzeba się liczyć z tym, że tak miła dla oka oprawa graficzna okupiona jest sporym „narzutem” na sprzęt. W przypadku włączenia wszystkich opcji „na full” nie ma co liczyć na płynną rozgrywkę nie tylko na zalecanym Geforce GTX260 ale także na Radeonie HD6950 czy też Geforce GTX570. Owszem, wystarczy wyłączyć w ustawieniach 2-3 opcje graficzne, żeby było płynnie chyba nie o to chodzi. W każdym razie Wiedźmin 2 Zabójcy Królów nie jest produkcją idealną ale za to jest idealnym kandydatem do gry, którą można/trzeba przejść kilka razy ażeby zobaczyć wszystkie jej „smaczki”.

Studio CD Pojekt
Producent CD Pojekt RED
Typ gry RPG
Kategoria wiekowa 18+
Płynność na platformie testowej
przy rozdzielczości 1280×1024
(ustawienia Ultra, bez Uberpróbkowania):
– Intel Core i5 @ 3,2 GHz
– 4 GB RAM-u
– Radeon HD6950
– Windows 7 HP 64-bit

przez większość gry tak (zakres 30-60 FPS’ów)

Typowy czas gry ok. 25 godzin
(w zależności od poziomu trudności,
zaawansowania gracza w eksploracji
i sposobu gry)
Zalety

  • ciekawa i wciągająca fabuła
  • rozbudowane zadania poboczne
  • nieliniowość, konsekwencje wyborów
  • styl walki zależy głównie od nas
  • oprawa graficzna
  • klimatyczna i urozmaicona ścieżka dźwiękowa
  • bonusy za dodatkową eksplorację świata
  • Wady:

  • znowu amnezja Geralta
  • optymalizacja przy „max. detalach graficznych”
  • One Comment

    1. optymalizator Prawi:

      No, przyznam szczerze, że Wiedźmin 2 jest naprawdę ciekawą propozycją :) Nie jest idealny ale i jedynak też idealna nie była :P Tutaj jest dużo więcej możliwości wpływu na statystyki postaci, grafika momentami jest wręcz obłędna a system qestów pobocznych całkiem ciekawy. Brakuje mi tylko czytelniejszego ekwipunku (teraz jest trochę zbyt ciemny i mało wyrazisty) oraz neutralnych Wiedźmińskich decyzji (teraz jest tylko albo strona ludzi albo nie-ludzi).

    Trackbacks for this post

    1. Wiedźmin 2: Zabójcy Królów i patch 1.1 czyli Geralt “Drugi” jego pierwsze “łatanie” – BestPCInfo.pl - newsy, poradniki, recenzje, unikalne testy...po prostu to, co najlepsze! - [...] użytkowników i późniejszymi zapowiedziami twórców gry praktycznie tuż po premierze Wiedźmina 2 pojawił się pierwszy patch poprawiający niektóre “bugi”.…
    2. Wiedźmin 2: Zabójcy Królów – jest już patch 1.2! – BestPCInfo.pl - newsy, poradniki, recenzje, unikalne testy...po prostu to, co najlepsze! - [...] niedługo trzeba było czekać na kolejną “łatkę” do Wiedźmina 2. Wprawdzie wraz z pojawieniem się patcha 1.1 już deklarowano,…
    3. Battlefield 3 – data oficjalnej premiery już jest znana – BestPCInfo.pl - newsy, poradniki, recenzje, unikalne testy...po prostu to, co najlepsze! - [...] wakacje mogą minąć graczom komputerowym pod znakiem Duke Nukem Forever, Dungeon Siege 3 albo Wiedźmina 2 (co wytrwalsi będą…
    4. Catalyst 11.6 WHQL – nowe “katalizatory” na dobry początek wakacji » BestPCInfo.pl - [...] błędów powodowanych przez sterowniki (jak chociażby niepoprawne działanie tryby CrossFire w Wiedźminie 2 – przy tandemie kart z serii…
    5. Wiedźmin 2 i patch 1.3 – obsługa formatu 4:3, nowy qest i nie tylko! » BestPCInfo.pl - [...] super produkcja – Wiedźmin 2 – doczekała się kolejnej “łatki”. Patch 1.3 (bo o nim tutaj oczywiście mowa) [...]
    6. Dungeon Siege 3 - kolejna część hack'n'slasha | BestPCInfo.pl - [...] wręcz odcisnęło piętna na całym obecnym rynku gier. Mowa tutaj oczywiście o Dragon Age 2 i Wiedźminie 2. O…
    7. Wiedźmin 2: Zabójcy Królów w wersji 2.0 | BestPCInfo.pl - newsy, poradniki, recenzje, unikalne testy - [...] informacje na temat nowej “rewizji” jednej z najlepszych polskich gier jaką jest Wiedźmin 2: Zabójcy Królów. Mowa tutaj oczywiście…
    8. Wiedźmin 2: Zabójcy Królów ver. 2.0 - tryb Arena | BestPCInfo.pl - newsy, poradniki, recenzje, unikalne testy - [...] Wiedźmin 2: Zabójcy Królów jest chyba jedną z nielicznych gier na PC, która w stosunkowo niedługim czasie doczekała się…
    9. Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - dodatki | BestPCInfo.pl - newsy, poradniki, recenzje, unikalne testy - [...] Wiedźmin 2: Zabójcy Królów to jedna z nielicznych polskich super produkcji, która otrzymywała (i nadal otrzymuje) naprawdę potężny support…
    10. Sapphire Radeon HD6790 - test | BestPCInfo.pl - newsy, poradniki, recenzje, unikalne testy - [...] Wiedźmin 2: Zabójcy Królów czyli Biały Wilk znowu w akcji On May 22nd, 2011 [...]
    11. Wiedźmin 2 nominowany przez G4TV do gry roku 2012! | BESTPCINFO.PL - newsy, poradniki, recenzje, unikalne testy - [...] chcąc nie chcąc od czasu do czasu co i raz słyszymy o naszej rodzimej super-produkcji – Wiedźmin 2. Ostatnio…
    12. Sapphire Radeon HD 7770 Flex 1GB - test karty graficznej | BESTPCINFO.PL - newsy, poradniki, recenzje, unikalne testy - [...] każdej gry / benchmarka ustawiane były możliwie najwyższe detale (aczkolwiek nie zawsze – np. w Wiedźminie 2 wyłączony był…
    13. Sapphire Radeon HD 7970 Dual-X - test karty graficznej | BESTPCINFO.PL - newsy, poradniki, recenzje, unikalne testy - [...] każdej gry / benchmarka ustawiane były możliwie najwyższe detale (aczkolwiek nie zawsze – np. w Wiedźminie 2 wyłączony był…
    14. CD Projekt RED i REDengine 3 - nowy engine do gier RPG | BESTPCINFO.PL - newsy, poradniki, recenzje, unikalne testy - [...] kto z graczy komputerowych (nie tylko polskich ale zagranicznych) nie kojarzy polskiej super-gry Wiedźmin 2. Ta super-produkcja powstała na…

    Leave a Comment

    *