Witamy ponownie :)

Jak się masz? :)

Member Login

Lost your password?

Registration is closed

Sorry, you are not allowed to register by yourself on this site!

You must either be invited by one of our team member or request an invitation by contacting us via contact page.

Note: If you are the admin and want to display the register form here, log in to your dashboard, and go to Settings > General and click "Anyone can register".

START > Gry PC > Temporal Supersampling – nowy typ Anti-Aliasingu?

Temporal Supersampling – nowy typ Anti-Aliasingu?

Temporal AA

Ręka w górę, kto potrafi wymienić ile typów Anti-Aliasingu stosuje się w grach komputerowych? (pomijamy gry gdzie w ogóle nie ma AA ;)) Dziękuję. A teraz ręka w górę kto wie cokolwiek o Temporal Supersampling? Nikt? A zatem zachęcam do dalszej części lektury niniejszego newsa. Okazuje się, że studio Epic zaczęło się „chwalić” owym rzekomym nowym typem wygładzania krawędzi a samą demonstrację przeprowadzono w obrębie środowiska Unreal Engine:

Cóż, o ile faktycznie widać ogromne różnice w wygładzaniu krawędzi (po prostu albo ten efekt jest albo go nie ma ;)) o tyle na chwilę obecną ciężko raczej jednoznacznie określić różnice między Temporal Supersampling  a np. TXAA czy też SSAA. Dlaczego zatem Epic tak się tym „chwali” mimo, że widać także typową dość mocną utratę ostrości generowanego obrazu? Cóż, czas i stosowne testy wykażą ;)

Źródło: Guru3D.com

One Comment

  1. Zwykle mam ustawiony antialiasing x2 góra x4 i to mi w zuepłności wystarcza. Nie widzę dużej róznicy przy kolejnych poziomach. Cóz, może grafika zabrnęla już tak daleko, ze zaczynamy poprawiać sprawy niezauważalne dla zwykłego usera (choć zamiast tego wolałbym, by wreszcie ktoś na serio potraktował technologię usprawniającą animację źrenic w grach, bo wygląda to wciąż średniawo, nawet w nowych tytułach).

Leave a Comment

*