Witamy ponownie :)

Jak się masz? :)

Member Login

Lost your password?

Registration is closed

Sorry, you are not allowed to register by yourself on this site!

You must either be invited by one of our team member or request an invitation by contacting us via contact page.

Note: If you are the admin and want to display the register form here, log in to your dashboard, and go to Settings > General and click "Anyone can register".

START > Gry PC > Rise of the Tomb Raider – optymalizacyjne przygody i pierwszy patch

Rise of the Tomb Raider – optymalizacyjne przygody i pierwszy patch

Rise of the Tomb Raider

Wydaje się, że po „optymalizacyjnych przygodach” Batman: Arkham Knight teraz to najnowsze przygody Lary Croft przykują uwagę zainteresowanych graczy PC. Okazuje się bowiem, że gra Rise of the Tomb Raider ma na tyle dziwnie wyśrubowane wymagania sprzętowe, że w dniu premiery pecetowej wersji tejże gry okazało się, że realnie dopiero posiadacze kart graficznych klasy R9 390X i GTX 970 mogą liczyć na z grubsza optymalną rozgrywkę przy wysokich detalach (a to i tak tylko przy rozdzielczości full-HD!).

O ile jednak można zrozumieć wysokie zapotrzebowanie gry PC na pamięć VRAM (w końcu Wiedźmin 3: Dziki Gon też raczej „preferuje” karty z minimum 4 GB VRAM) o tyle wielce zastanawiającym jest fakt, że gra Rise of the Tomb Raider działa niemalże tak samo zarówno na procesorze jedno-rdzeniowym jak też i cztero-rdzeniowym (a przynajmniej takie zjawisko zauważyła ekipa serwisu Guru3D w jednym z miejsc testowych) a ponadto Rise of the Tomb Raider potrafi się ponoć ot tak nawet nie uruchomić na PC.

Rise of the Tomb Raider - Min FPS na kilku rdzeniach i na jednym rdzeniu

Być może z powodu m.in. wspomnianych wcześniej technicznych aspektów zdecydowano się na dość rychłe „łatanie” tejże gry. Oto bowiem niedawno pojawił się patch 1.0.610.1 do desktopowej wersji Rise of the Tomb Raider. Co ciekawe oficjalnie nie wspomina się o nim jako o poprawiającym płynność rozgrywki dla wszystkich ale już poprawa wydajności konfiguracji SLI, dodatkowe opcje ustawień graficznych czy też eliminacja migotania niektórych obiektów (spotykane ponoć na kartach Geforce z serii GTX 6×0 i GTX 7×0) to już ewidentnie dobry krok w stronę ogólnej poprawy optymalizacji.

Co ciekawe zapowiedziano już prace nad kolejnymi patchami a zatem to jeszcze nie koniec optymalizacyjnych przygód wokół pecetowej odmiany Rise of the Tomb Raider…

Źródło: Guru3D.com / SteamCommunity.com

There are no comments, please leave one.

Leave a Comment

*